  • 1. Data: 2008-12-08 18:00:54
    Temat: Niesiolowski agent ?
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    http://miniurl.pl/niesiol

    Co mowi Art.54 KK ???

  • 2. Data: 2008-12-08 19:19:51
    Temat: Re: Niesiolowski agent ?
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    e-zop pisze:
    > http://miniurl.pl/niesiol
    >
    > Co mowi Art.54 KK ???
    Ex narzeczona. Też mało wiarygodna. :)

  • 3. Data: 2008-12-08 19:35:40
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:493D7357.5070805@onet.pl...
    > e-zop pisze:
    >> http://miniurl.pl/niesiol
    >>
    >> Co mowi Art.54 KK ???
    > Ex narzeczona. Też mało wiarygodna. :)

    Nie jestesmy w sadzie, tylko miedzy ludzmi...a oni juz swoje wiedza...

    Ale ! Co z tym Art. 54 KK ?

    Co tam jest napisane ?

  • 4. Data: 2008-12-08 21:35:48
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > Ale ! Co z tym Art. 54 KK ?
    >
    > Co tam jest napisane ?

    aż tak trudno znaleźć...? :/ Wystarczą dwa słowa.

  • 5. Data: 2008-12-09 06:53:34
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    e-zop pisze:
    > http://miniurl.pl/niesiol
    >
    > Co mowi Art.54 KK ???

    Proszę bardzo:

    "Art. 54. § 1. Wymierzając karę nieletniemu albo młodocianemu, sąd
    kieruje się przede wszystkim tym, aby sprawcę wychować.
    § 2. Wobec sprawcy, który w czasie popełnienia przestępstwa nie ukończył
    18 lat, nie orzeka się kary dożywotniego pozbawienia wolności."

    I co to ma do rzeczy?

  • 6. Data: 2008-12-09 07:43:22
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 8 Dec 2008 20:35:40 +0100,
    e-zop <e...@o...pl> screamed:

    > Nie jestesmy w sadzie, tylko miedzy ludzmi...a oni juz swoje wiedza...

    W znakomitej większości przypadków gówno wiedzą.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:42:51 user up 11916 days, 20:37, 1 user, load average: 0.75, 0.28, 0.77 ]

    Life is like stepping onto a boat which is about to sail out to sea and sink.

  • 7. Data: 2008-12-09 20:32:54
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > § 2. Wobec sprawcy, który w czasie popełnienia przestępstwa nie ukończył
    > 18 lat, nie orzeka się kary dożywotniego pozbawienia wolności."

    Dziekuje.
    Teraz wlasnie nie wiem, co to ma do rzeczy...
    Na koncy wywiadu narzeczona Niesiola pokazuje dokument i czyta ze Niesiol
    pragnal skorzystac z Art.54 KK.
    Chyba chcial, zeby go SB wychowywala...?

  • 8. Data: 2008-12-09 20:36:59
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

> [...]
    > § 2. Wobec sprawcy, który w czasie popełnienia przestępstwa nie ukończył
    > 18 lat, nie orzeka się kary dożywotniego pozbawienia wolności."

    Tutaj chodzi o art. 54 kodeksu karnego z 1969 r.

    Jeżeli przestępstwo jest zagrożone jest tylko karą pozbawienia wolności,
    przy czym górna granica zagrożenia nie jest wyższa niż 5 lat, a wymierzona
    za nie kara nie byłaby surowsza od roku pozbawienia wolności, sąd uznając,
    że skazanie na taką karę nie byłoby celowe, może orzec karę ograniczenia
    wolności lub grzywnę

  • 9. Data: 2008-12-10 19:51:24
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Condor" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że skazanie na taką karę nie byłoby celowe, może orzec karę ograniczenia

    No ale skazano go na ...chyba 7 lat...
    Wiec nie skorzystal...choc sypal...