  • 151. Data: 2015-06-09 09:35:24
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 czerwca 2015 09:19:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jest tam pozycja "miejsce świadczenia usługi"

    http://www.netia.pl/pomoc_dla_domu,temat,1608,przeni
    esienie-linii.html

  • 152. Data: 2015-06-09 09:45:01
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Jun 2015 20:38:54 +0000 (UTC), Poszkodowany
    <z...@s...maila.pl> wrote:
    > Nie, nie "otrzymuję". Czy trzeba teraz dzielić włos już nie na
    czworo,
    > a wręcz na osiem części - i wyjaśniać znaczenie terminu
    "otrzymywać"?
    > Proszę sobie uzmysłowić, co oznacza stwierdzenie: "ja otrzymuję" -
    może
    > to coś rozjaśni.

    Cały czas nie rozumiesz, że umowa na usługi telekom. jaką zawarłeś
    nie posiada charakteru "otrzymywania" i konieczności ich konsumpcji
    aby je uznać za świadczone (jaki próbujesz sobie wmówić) ale ma
    jedynie "charakter gotowości" do ich świadczenia. Nie jest ważne w
    tym przypadku, czy jesteś w stanie z nich (tych usług) korzystać czy
    nie. Jeszcze raz: NIE JEST TO WAŻNE. Jest to jedna z cech, które na
    tyle wyróżniają usługi telekom. od innych, że są dla nich dedykowane
    regulacje prawne. Stąd Twoje analogie do innych usług (o innym
    charakterze) są nietrafione.
    Wszyscy rozumiemy, że subiektywnie inaczej interpretujesz
    "świadczenie usługi" i nie zgadzasz się aby była uznawana gdy nie
    zachodzi jej konsumpcja. Ale to tylko Twoja subiektywnia (błędna)
    interpretacja.
    Tylko za porozumieniem stron (czyt. dobrej woli operatora) można taką
    usługę przed czasem zerwać.
    Jak widać liczenie na dobra wolę operatora (bo raz już się udało)
    jest zwodnicze.

    W związku z powyższym Twój post można jedynie traktować jako pewną
    formę żalu, że druga strona umowy nie chce ponownie wykazać dobrej
    woli. A to już NTG a raczej pręgierz....

    --
    Marek

  • 153. Data: 2015-06-09 10:04:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 8 Jun 2015 12:35:16 +0000 (UTC)
    Poszkodowany <z...@s...maila.pl> wrote:

    > Co to w ogóle za wątpliwości? Postaw się w mojej sytuacji, i zastanów się,
    > czy nie miałbyś "pewności siebie" w tej konkretnej sprawie.

    Ile ty masz lat?

    To może Ty się postaw po stronie operatora.

    Świadczysz jakieś usługi, żyjesz z tego.
    Usługi sprzedajesz na dwa sposoby.

    1. Drożej, ale bezterminowo, z możliwością rozwiązania umowy w dowolnym momencie.
    Wyższy zarobek, ale mniej pewny klient.

    2. Taniej, ale termionowo. Zarobek niższy, ale pewny klinet przez określony okres,
    łatwiej planować inwestycje.

    I teraz Trafia się jakiś klient jak Ty, co to wybiera sposób 2, płaci taniej, ale
    nagle chce rozwiązać umowę. Operatora nie obchodzi Twoja wyprowadzka, Ty zobowiązałeś
    się na określone warunki, wyprowadza nie jest jednym z powodów umozliwiających
    rozwiązanie umowy, na co klient się zgodził podpisując umowę.

    Jak Ci już tu wielokrotnie napisano, jeśli nie został podpisany aneks do umowy, a
    wątpię, aby Netia strzeliła sobie w stopę, to nie bardzo masz szansę na wygraną.
    Musisz wypełnić warunki umowy, w ten lub inny sposób. A jak się będziesz pieklił, to
    jeszcze dojdą koszty sprawy sądowej, komornika i odsetek. Na drugi raz, będąc
    niepewnym miejsca zamieszkania, wybierzesz bardziej stosowną dla siebie umowę.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 154. Data: 2015-06-09 10:29:51
    Od: empty-buffers <e...@g...NEITHER-THIS.com>

    In pl.soc.prawo, Marek wrote:
> [...]
    > formę żalu, że druga strona umowy nie chce ponownie wykazać dobrej
    > woli. A to już NTG a raczej pręgierz....

    - "I'll pulverize Trurl!" - said the machine - "But first, he'll tell me
    how much two and two makes." [..]
    - "Fo... that is, seven..."

  • 155. Data: 2015-06-09 10:41:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-08 o 21:46, Poszkodowany pisze:
    > A co jest "idiotycznego" w stwierdzeniu, że Netia proponowała mi także,
    > alternatywnie, umowę 5-letnią? Skąd przypuszczenie, że oferowali do tego
    > czołg?

    Z ciekawości.
    Umowa na czas nieokreślony taka z 1-mies wypowiedzeniem ile była droższa?
    A jak jest u innych operatorów? To nadal są kosmiczne ceny czy coś się
    zmieniło w ostatnich latach?
    A może już tak zniechęcili klientów że nawet nie oferują?

  • 156. Data: 2015-06-09 14:20:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@s...com>

    W dniu 2015-06-08 17:48, marek pisze:

    > Zapomniałeś jak "trułeś grupę" kilka dni temu bo spowodowałeś kolizję,
    > uszkodziłeś sobie lusterko i jeszcze miałeś zamiary aby wyłudzić
    > odszkodowanie?

    Udowodnij, że miałem zamiary wyłudzić odszkodowanie, bo zgłoszę ciebie
    do prokuratury i dostanę od ciebie odszkodowanie - za zniesławienie.

  • 157. Data: 2015-06-09 19:13:47
    Od: W <w...@w...pl>

    z wystukał, co następuje:

> [...]
    > zmieniło w ostatnich latach?
    > A może już tak zniechęcili klientów że nawet nie oferują?

    Z ciekawości sprawdziłem (bo faktycznie kiedyś to było 2-3 razy więcej) i na
    stronie netii się nie doszukałęm. Jedyne co to umowa na 6 miesięcy i później
    przechodzi na okres nieoznaczony z taką samą kwotą:
    " 9.13. P o zakończeniu okresu lojalnościowego wskazanego w pkt 1.2. Umowa
    ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony bez zmiany wysokości
    opłat. "

    Więc jak ktoś ma niepewną sytuację to taka umowa chyba byłaby dużo lepsza, a
    i koszt rozwiązania maleje z każdym miesiące.

    Inna sprawa, lojalek dłuższych niż 3 lata chyba nigdy nie było (ani na
    internet, ani na tv).

  • 158. Data: 2015-06-09 19:21:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

    > A to o tej paranoi to kto pisał ?

    Przeczytaj wszystkie moje posty w kolejności chronologicznej. Zanim
    doszliśmy do paranoi, było chyba z 10 postów.
    ---
    Pytam kto bo mi się nie chce czytać

  • 159. Data: 2015-06-09 21:32:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Poszkodowany" napisał w wiadomości grup
    N...@F...localdomain...
    > Tak? No, to "peszek": zobowiązał się przenieść usługi na nowy adres.

    Nie zobowiązał się, bo to ich dobra wola.

  • 160. Data: 2015-06-09 21:49:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Przeczytaj wszystkie moje posty w kolejności chronologicznej. Zanim
    doszliśmy do paranoi, było chyba z 10 postów.
    Pytam kto bo mi się nie chce szukać