  • 1. Data: 2005-06-01 22:57:33
    Temat: Neostrada...?
    Od: "sim1" <s...@o...pl>

    Czy w związku z wprowadzeniem VAT-u(podwyżka ceny)na internet mogę zrezygnować z
    Neostrady przed upływem 12 miesięcznej umowy,bez żadnych kosztów???
    Darek K.

  • 2. Data: 2005-06-01 23:21:27
    Temat: Re: Neostrada...?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sim1" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w związku z wprowadzeniem VAT-u(podwyżka ceny)na internet mogę
    zrezygnować z
    > Neostrady przed upływem 12 miesięcznej umowy,bez żadnych kosztów???

    Teraz już nie. mogłeś, jak wprowadzali.

  • 3. Data: 2005-06-02 17:23:58
    Od: "sim1" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "sim1" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > zrezygnować z
    >
    > Teraz już nie. mogłeś, jak wprowadzali.

    Właśnie tego nie jestem pewien ,są sprzeczne opinie??!! .
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-06-03 07:29:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 2 Jun 2005 19:23:58 +0200,
    sim1 <s...@o...pl> screamed:

    > Wlasnie tego nie jestem pewien ,sa sprzeczne opinie??!! .

    To teraz juz wiesz, bo padla tu tylko jedna opinia, ktora z soba nie byla
    sprzeczna.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 09:29:24 user up 10631 days, 21:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If at first you don't succeed, call it version 1.0

  • 5. Data: 2005-06-03 19:13:51
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

> [...]
    > Czy w związku z wprowadzeniem VAT-u(podwyżka ceny)na internet mogę
    > zrezygnować z Neostrady przed upływem 12 miesięcznej umowy,bez żadnych

    Nie, ale możesz sobie w przyszłym roku odliczyć ten VAT ;-P

    D.