  • 241. Data: 2011-04-03 03:52:23
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Adam Śmiejek

    > Bzudra. Wśród znanych mi użytkowników Worda, odsetek ludzi, którzy mieli
    > informatykę w szkole w XXI wieku jest znikomy. Zauważ, że jak ktoś
    > kończył szkołę średnią około 2005, to obecnie dopiero zaczyna karierę
    > zawodową. Znakomita większość pracowników to jednak absolwenci szkół z
    > lat 90 lub wcześniejszych.

    Zaczęli używać Worda gdy był "darmowy" i tak im już zostało.

  • 242. Data: 2011-04-03 03:55:09
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szerszen

    > tylko zdaje się że nie rozumiesz, że nauczyciel nie chce uczy każdej
    > alternatywy dla office'a, tylko office'a

    Gówno mnie obchodzi czego chce jakiś niedorozwinięty nauczyciel/

    > bo w przyszłej pracy to w 9
    > przypadkach na 10, uczeń na niego trafi

    Z całą pewnością tak będzie, jeśli w szkole będą uczyć tylko Worda i
    właśnie o to chodzi, żeby tak nie było, bo pieniądze wydane na produkt,
    który wykorzystuje się w 1% podczas gdy można by użyć darmowego produktu,
    którego wykorzysta się w 5% są totalnie zmarnowane.

  • 243. Data: 2011-04-03 03:55:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KRZYZAK

    > To wtedy pracodawca przeszkoli go w narzedziu, ktore stosuje. W kilka
    > dni.

    W kilka dni to chyba zakład pracy chronionej zatrudniający
    niedorozwiniętych umysłowo.

  • 244. Data: 2011-04-03 03:58:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin januszek

    > Co w tym rewelacyjnego? Tak to dziala od dawna. Chcialem miec odcienie
    > szarosci na monitorze to zmienilem Herculesa na CGA, chcialem miec
    > wieksza rozdzielczosc to zmienilem na VGA, nie chcialem żonglować
    > dyskietkami to kupiłem HDD (10MB MFM, wielkości dwóch cegieł) etc...

    Tylko, ze od dawna nie ma to już żadnego sensownego uzasadnienia w
    kontekście pracy biurowej.

  • 245. Data: 2011-04-03 03:59:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin januszek

    > Z punktu widzenia nabywcy laptopa - w jego cenie - wiec: tak. Malo tego,
    > niektore modele bez systemu moga byc dostepne w wyzszych cenach niz w
    > wersji z oem Windows.

    A kiedy na trzeźwo przeczytałeś powyższą wypowiedź to co o niej
    pomyślałeś? ;)

  • 246. Data: 2011-04-03 04:02:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Feromon

    > Ale uważam też, że mądry nauczyciel przyjąłby pracę w innym formacie lub
    > w formie wydruku, a potem "wnikliwie" zająłby się jej sprawdzeniem.
    > Walka z nauczycielem przynosi szkodę procesowi edukacji ucznia.

    Raczej typowy nauczyciel debil, którzy w realnym świecie nic nie znaczy,
    więc wyżywa się na uczniach.

  • 247. Data: 2011-04-03 09:47:05
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Wojciech Bancer

    > Że się zaktywizowałeś widzę, ale świętego oburzenia na razie nie
    > dostrzegam...

    O i teraz "a nie bo ty". Słodkie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 248. Data: 2011-04-03 10:19:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Wojciech Bancer

    > Według Ciebie to analogia do Worda i Writera? Nie kompromituj się...

    To przykład co zrobiła konkurencja za wszelką cenę, a nie analogia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 249. Data: 2011-04-03 10:20:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-03, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Mark

    > A kto mówi o edycji?

    Wszyscy poza Tobą.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 250. Data: 2011-04-03 11:23:46
    Od: u...@d...invalid

    W dniu 2011-04-02 22:37, KRZYZAK pisze:

    > To wtedy pracodawca przeszkoli go w narzedziu, ktore stosuje. W kilka dni.

    Nie. Raczej zatrudni takiego, którego nie trzeba przeszkalać. To w
    interesie ucznia jest, aby poprosić o umożliwienie skorzystania z
    narzędzia poza zajęciami.