  • 111. Data: 2011-04-05 07:49:11
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > no napewno bardziej miarodajne, niż kiedy zbadają tylko 25% i to z klucza
    > którym zupełnie nic nie wiadomo

    Ja wiem, że u nas na uniwerstytecie z ankiet wynikło,
    że 70% studentek zarabia na prostytucji.
    Dane były potrzebne dla określenia planowanych w budźecie państwa
    stypendiów.

    Andrzej.

  • 112. Data: 2011-04-05 07:54:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-05 08:58, qwerty pisze:
    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > Już widzę jak obsługujesz smartfon...

    Smartfon lepszy niż ręczne wypełnianie formularzy.
    W poprzednim spisie pracowałam. Byłam nawet u Elzbiety Zapendowskiej :-)

    --
    animka

  • 113. Data: 2011-04-05 08:00:55
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 11:30:34 -0500, witek napisał(a):

    > przeczytałś coś czego ja nie napisałem.

    ZAGWARANTOWAŁEŚ że po wyjeździe wcale szczęśliwszy nie będzie.
    A tego po prostu nie możesz wiedzieć.

    > uprzejmie prosze o czytanie ze zrozumieniem tego na co sie odpisuje.

    No dokładnie - zacznij od siebie :)
    Ale w twoim przypadku to lepiej zastanów o czym w ogóle chcesz napisać i w
    jakiej formie :)

  • 114. Data: 2011-04-05 08:02:20
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 04 Apr 2011 14:49:43 +0200, Maddy napisał(a):

    > "Obowiązek" to jest niemodne słowo. Staroświecki i takie jakieś
    > protestanckie.

    A jaki jest katolicki odpowiednik "obowiązku"? ;P

  • 115. Data: 2011-04-05 08:29:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-04-2011 10:02, Kamil pisze:

    > A jaki jest katolicki odpowiednik "obowiązku"? ;P

    Spytaj jakiegoś katolika, to Ci powie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 116. Data: 2011-04-05 09:12:01
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-05 10:29, Maddy pisze:

    > Spytaj jakiegoś katolika, to Ci powie.

    Powołanie, wola boza, ...

    Pozdro

    Maseł

  • 117. Data: 2011-04-05 10:22:31
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    A czy żona i mąż muszą oddzielnie, czy jeden na całe gospodarstwo?

  • 118. Data: 2011-04-05 10:43:26
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 05-04-2011 12:22, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A czy żona i mąż muszą oddzielnie, czy jeden na całe gospodarstwo?

    Jeden.
    Pod gospodarstwo "podpina" się osoby.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 119. Data: 2011-04-05 10:44:23
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości

    > Jeden.
    > Pod gospodarstwo "podpina" się osoby.

    Rozumiem. Dzięki.

  • 120. Data: 2011-04-05 12:46:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Apr 2011, spp wrote:

    > Czy ten problem też ma za obywatela rozwiązywać państwo?

    Państwo ten problem (obywatelstwa) stworzyło.
    A najciekawiej mają ci obywatele polscy, którzy wiszą podatek
    spadkowy od nienotarialnych spadków, nie zdając sobie z tego
    sprawy (bo przez kilka pokoleń mieszkają np. w USA) :>

    pzdr, Gotfryd