  • 121. Data: 2011-04-05 12:51:51
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Apr 2011, mvoicem wrote:

    > Oczywiście wg prezesa nie da się tych danych ukraść

    Ufając pojęciu ratio legis należy więc przyjąć, że
    nie przewidziano kary na taki przypadek?
    (bo skoro *nie da się*, to ustanowienie nie miałoby
    sensu).
    Tak mnie naszło ;P

    pzdr, Gotfryd

  • 122. Data: 2011-04-05 13:03:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/5/2011 1:42 AM, szerszen wrote:

    > grup dyskusyjnych:incrde$bsn$...@i...gazeta.pl...

    > no napewno bardziej miarodajne, niż kiedy zbadają tylko 25% i to z
    > klucza o którym zupełnie nic nie wiadomo

    o kluczu to nie wiadomo co najwyzej tobie.

    wyniki internetowe beda w ogóle niemiarodajne, bo grupa internetowa jest
    niereprezentatywna.

  • 123. Data: 2011-04-05 13:04:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/5/2011 2:54 AM, animka wrote:

    > Smartfon lepszy niż ręczne wypełnianie formularzy.
    > W poprzednim spisie pracowałam. Byłam nawet u Elzbiety Zapendowskiej :-) ....

    ..ale drzwi były zamkniete.

  • 124. Data: 2011-04-05 13:05:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/5/2011 3:00 AM, Kamil wrote:

    > ZAGWARANTOWAŁEŚ że po wyjeździe wcale szczęśliwszy nie będzie.
    > A tego po prostu nie możesz wiedzieć.

    czyli potwierdzasz, ze z logiki miales pałe z wykrzyknikiem

    eot.

  • 125. Data: 2011-04-05 13:29:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > wyniki internetowe beda w ogóle niemiarodajne, bo grupa internetowa jest
    > niereprezentatywna.

    a czym się jej w tym wypadku różni ta reprezentatywność od tej grupy nie
    internetowej, pomijam już całkowicie fakt, że przynajmniej były by dane
    porównawcze, a im więcej danych tym lepiej

  • 126. Data: 2011-04-05 14:12:27
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > o kluczu to nie wiadomo co najwyzej tobie.
    >
    > wyniki internetowe beda w ogóle niemiarodajne, bo grupa internetowa
    > jest niereprezentatywna.

    Przecież nie będzie żadnego podziału na internautów i reszta. Do tych
    którzy nie spiszą się przez internet przyjdzie rachmistrz i zbierze te
    same dane. Przynajmniej tak to rozumiem. Z drugiej strony szkoda, że np
    nie ma pytania o dostęp do internetu w domach.

  • 127. Data: 2011-04-05 14:14:59
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Państwo ten problem (obywatelstwa) stworzyło.
    > A najciekawiej mają ci obywatele polscy, którzy wiszą podatek
    > spadkowy od nienotarialnych spadków, nie zdając sobie z tego
    > sprawy (bo przez kilka pokoleń mieszkają np. w USA) :>

    Ciekawy przypadek: mieszkać gdzieś od kilku pokoleń...

  • 128. Data: 2011-04-05 16:09:35
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 01-04-2011 o 20:50:45 ksenka <k...@g...com> napisał(a):

    > istnieje coś takiego jak tajemnica statystyczna

    tu masz swoja tajemnice statystyczna
    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/4E5C7BE3

    leon

  • 129. Data: 2011-04-05 17:28:01
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 1 Kwi, 11:35, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
    > Wlasnie zaczal sie narodowy spis powszechny. Wszedlem sobie na strone spisu
    > i przejrzalem demo.

    Spisalem sie chwile temu (wypelnilem formularz offline i wyslalem dane
    bezposrednio z aplikacji) dostalem krotka ankiete, zajelo to moze z 90
    sekund max.
    I swiety spokoj.

    W ankiecie offline, kazdego domownika trzeba spisywac osobno - info z
    infolinii GUS (czas oczekiwania ponizej 1 min - wiec tez jest spoko).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 130. Data: 2011-04-06 11:02:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Apr 2011, Firankowy potwór wrote:

    > Ciekawy przypadek: mieszkać gdzieś od kilku pokoleń...

    Ups, thx :)
    No, ród mieszka, co, nie może? ;)

    pzdr, Gotfryd