  • 11. Data: 2004-01-27 07:42:02
    Temat: Re: Naloty na "nielegalne oprogramowania"
    Od: "kowal" <k...@o...pl>

    a tydzień temu był artykuł w wyborczej jak to Toruń powariował , ze po
    falszywym telefonie studenci o 4 nad ranem wynosioli spanikowai kompy do
    koegów na stancje a lektor nawet nic oo policji nie słyszał :D

    po zatym zastanów sie co piszesz policja i nalot na akademiki...
    co to kur żydo komun aczy jaki c?

    pozdro

  • 12. Data: 2004-01-27 09:38:17
    Od: "Rafal Korczynski" <k...@b...com.pl>

    Znajomemu w pierwszej linii Panowie w niebieskim mundurze zatrzymali dysk
    twardy. Do tego doszlo jeszcze kilkanascie plytek CD.

  • 13. Data: 2004-01-27 09:44:03
    Od: "Rafal Korczynski" <k...@b...com.pl>

    Znajomemu w pierwszej linii Panowie w niebieskim mundurze zatrzymali dysk
    twardy. Do tego doszlo jeszcze kilkanascie plytek CD.
    Aby uciac dyskusje, nie uslyszalem tego od siostry brata szwagra znajomego,
    tylko od niego.
    Niestety byl "nieczysty" wiec spodziewac sie moze postawienia zarzutu. Ups
    takie zycie

  • 14. Data: 2004-01-27 10:05:18
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    > bzdura! poszukaj sobie w archiwum - bylo 100tys razy.

    Niestety bzdura. Wokol wszyscy kradna i trudno sie temu dziwic, bo
    stalo sie to juz norma. Nawet doszlo do tego, ze policja musiala kilka
    razy uspokajac zlodziei, ze nie bedzie ich kontrolowac i zeby nie
    panikowali. Kuriozalna sytuacja, nieprawdaż?
    Bardzo bym chcial, zeby prawo z Polsce bylo prawem.
    Przepisy albo trzeba egzekwowac, albo je usunac jako niezyciowe.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 15. Data: 2004-01-27 14:02:51
    Od: motto <m...@w...pl>

    tedy w wiadmości <bv3qo6$88o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> napisał(a):

    A nie prościej założyć Linux? Nawet nie wiesz jakie to cudowne uczucie,
    kiedy masz legalne oprogramowanie i nie zastanawiasz się, czy ta plotka o
    kolejnych nalotach to prawda czy też nie. Ewentualnie kupić legalną wersję
    systemu z miasta Redmont. A tak żyjesz w strachu i się zastanawiasz wejdą,
    nie wejdą, wejdą, nie wejdą... Jedno jest pewne kiedyś wejdą, pytanie tylko
    kiedy?
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    Mandrake Linux 9.2 kernel 2.6.1amd + supermount
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"

  • 16. Data: 2004-01-30 14:40:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004, Janusz U wrote:

    >+ Użytkownik "Majk" <v...@h...com> [...]
    >+ > o 4tej nad ranem wiecv nie mow mi ze to bzdura... !
    >+ >
    >+ O 4 nad ranem nie można wchodzić. Przeczytaj imbecylu kpk.

    No, ja zawsze podejrzewałem że katastrofalna akcja w Magdalence
    zaczęła się od niezachowania przepisów postępowania - "dura lex"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (sugerujacy iż myslał że "nie można wchodzic" a "nie weszli"
    to *moga byc* dwa RÓŻNE okreslenia - nawet jesli prawdopodobienstwo
    jest małe)

  • 17. Data: 2004-01-30 17:39:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz U" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O 4 nad ranem nie można wchodzić. Przeczytaj imbecylu kpk.

    Bardzo dobitne słowa. Z tym, że zanim komuś wytkniesz imbecylizm, to
    przeczytaj sam dokładnie ten kodeks. Bo przeszukanie można rozpocząć o
    dowolnej porze, w szczególności również o 4 rano. W wypadku
    niezamieszkałych pomieszczeń oraz w szczególnych wypadkach. W wypadku DS-u
    pewnie musiał by mieć miejsce szczególny wypadek. Moim zdaniem
    uzasadnieniem przeszukania o tak barbarzyńskiej porze byłoby na przykład
    namierzenie, że akurat w danym momencie ktoś pobiera coś z sieci i chęć
    stwierdzenia, kto siedzi przy komputerze. Pewnie i inne okoliczności nie
    związane bezpośrednio z Internetem by się dało znaleźć.

  • 18. Data: 2004-01-31 15:23:55
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bveatd$7fo$7@news.onet.pl...

    > Bardzo dobitne słowa. Z tym, że zanim komuś wytkniesz imbecylizm, to
    > przeczytaj sam dokładnie ten kodeks.

    Pozostaje mu zmiana nicka na "Imbecyl" albo jego modernizacja na "Janusz
    U Imbecyl" ;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2004-01-31 17:01:35
    Od: s...@o...pl

    > A nie prościej założyć Linux?

    pewnie że prosciej tyle ze to system nie do konca uzyteczny. sytuacja zmienilaby
    sie gdyby producenci oprogramowania produkowaliby swoje produkty rowniez na ten
    system. poki co sytuacja wyglada jak wyglada, pewne programy istnieja tylko w
    wydaniu na MS, i jesli chcesz na nich pracowac musisz miec Win.
    tak wiec na dzien dzisiejszy instalacja linuxa jest dla wielu uzytkownikow
    komputerow bardziej instalacja dla instalacji, niz krokiem ktoryby mial
    rozwiazac ich problemy.

    > Ewentualnie kupić legalną wersję systemu z miasta Redmont.
    i to jest chyba jedyne rozsadne wyjscie. szkoda jedynie ze to tyle kosztuje ;)

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-01-31 17:11:48
    Od: motto <m...@w...pl>

    s...@o...pl w wiadmości <7...@n...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > jest dla wielu uzytkownikow komputerow bardziej instalacja dla instalacji,
    > niz krokiem ktoryby mial rozwiazac ich problemy.
    Mam tego pełną świadomość.