  • 1. Data: 2004-01-26 19:45:41
    Temat: Naloty na "nielegalne oprogramowania"
    Od: "tedy" <t...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!

    Chciałbym dowiedzieć się coś na temat modnych ostatnio nalotów na
    prywatne mieszkania i kontrolowania przez policję komputerów w poszukiwaniu
    nielegalnych programów czy plików (mp3). Jest to dość świerzy problem w
    mojej miejscowości i wielu znajomych miało z tego powodu problemy. Czy
    policja ma prawo do takiej kontroli? Za wszelkie info na ten temat byłbym
    bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam

    Tedy

  • 2. Data: 2004-01-26 19:50:03
    Temat: Re: Naloty na "nielegalne oprogramowania"
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "tedy" <t...@w...pl> napisał:

    > Jest to dość
    > świerzy problem w mojej miejscowości i wielu znajomych miało z tego
    > powodu problemy. Czy policja ma prawo do takiej kontroli? Za wszelkie
    > info na ten temat byłbym bardzo wdzięczny.

    bzdura! poszukaj sobie w archiwum - bylo 100tys razy.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-01-26 19:52:42
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tedy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej miejscowości i wielu znajomych miało z tego powodu problemy. Czy
    > policja ma prawo do takiej kontroli? Za wszelkie info na ten temat byłbym

    przeszukaj archiwum. Temat wałkowany wiele razy.

    Przy okazji. Co tao za miejscowość i dlaczego nigdy na grupie nie pojawiaja
    się ludzie, którzy sami mieli ten problem, natomiast wszyscy ":gdzieś
    słyszeli"?

  • 4. Data: 2004-01-26 21:36:08
    Od: "marcus075" <z...@k...jc.cy>

    Na obywatelu "tedy" <t...@w...pl> okarżonym w sprawie
    news:bv3qo6$88o$1@galaxy.uci.agh.edu.pl SB wymuiło natępujące zeznania...
    > Witam wszystkich grupowiczów!
    witam
> [...]
    > problem w mojej miejscowości i wielu znajomych miało z tego powodu
    > problemy. Czy policja ma prawo do takiej kontroli? Za wszelkie info na ten

    mojemu kumplowi zrobili 'wlot na chete' ale nic _już_ nie miał: potrakował
    kompa kill diskiem i postawił Linuksa. płyty wywalił...

    --
    marcus075
    Chccesz porady nt komputerów? znajdziesz nie w katalogu GG:)

  • 5. Data: 2004-01-26 21:49:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Idzcie Wy wszyscy do dobrego psychologa...
    Nie ma i nie bylo zadnych nalotow - to sa wylacznie glupawe pogloski
    rozpuszczane przez wlascicieli sklepow z oprogramowaniem....

    pdr
    Olo

  • 6. Data: 2004-01-26 22:35:33
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rodrig von Falkenstein w wiadomości
    <bv3raa$bb6$1@inews.gazeta.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Przy okazji. Co tao za miejscowość i dlaczego nigdy na grupie nie pojawiaja
    > się ludzie, którzy sami mieli ten problem, natomiast wszyscy ":gdzieś
    > słyszeli"?

    Neverland ;-))

    --
    Olgierd
    "Idea polityczna, która nie prowadzi do katastrofy, nigdy nie jest

  • 7. Data: 2004-01-26 23:09:55
    Od: "Majk" <v...@h...com>

> [...]
    > Nie ma i nie bylo zadnych nalotow - to sa wylacznie glupawe pogloski
    > rozpuszczane przez wlascicieli sklepow z oprogramowaniem....

    No wybacz.....pochodze z Torunia...jakis tydzien temu byl nalot na akademiki
    w Toruniu... sprawdzili wszystkie DS'y...wchodzili do kazdego pokoju....i to
    o 4tej nad ranem wiecv nie mow mi ze to bzdura... !

  • 8. Data: 2004-01-27 00:50:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > w Toruniu... sprawdzili wszystkie DS'y...wchodzili do kazdego pokoju....i
    > o 4tej nad ranem wiecv nie mow mi ze to bzdura... !

    Mhm tak tak....niech zgadne - "słyszałeś od kolegi znajomej siostry"?

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-01-27 04:34:35
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Kolejny wyznawca 'urban legend'.

  • 10. Data: 2004-01-27 07:34:06
    Od: "Janusz U" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Majk" <v...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > w Toruniu... sprawdzili wszystkie DS'y...wchodzili do kazdego pokoju....i
    > o 4tej nad ranem wiecv nie mow mi ze to bzdura... !

    O 4 nad ranem nie można wchodzić. Przeczytaj imbecylu kpk.
    Janusz