  • 1. Data: 2004-01-26 18:18:18
    Temat: Odszkodowanie od dużej firmy za złamany ząb - kto się podejmie tej sprawy ?
    Od: "zlamany zab" <z...@o...pl>

    Witam.
    Jadłem wczoraj "Oliwki zielone BEZ PESTEK" (taka jest nazwa na etykietce)
    firmy Bakalland (Uno Fresco Tradex) z Mościsk (Izabelin). I prawie na samym
    końcu trafiła mi się jedna oliwka Z PESTKĄ ! I było chrup i po zębie
    (złamany). Jeśli trafiły Wam się takowe oliwki to dajcie znać to może razem
    wytoczymy proces tej firmie. Z moimi zębami ogólnie nie jest dobrze. Przez
    to m.in. nie mogę znaleźć pracy aby mieć pieniądze m.in. na leczenie. Sam
    nie widzę szansy na wygranie sprawy o odszkodowanie ale jakby nas było
    więcej to szanse by się zwiększyły. Czy można jakimiś metodami udowodnić, że
    dana pestka była razem z oliwkami "bez pestek" w jednym słoiczku ? (Chodzi o
    jakieś super dokładne badania nawet płatne) Zachowałem ten słoiczek z tą
    pestką i dwoma ostatnimi oliwkami jako dowód i nie wiem czy mam go dalej
    trzymać czy zapomnieć o tej sprawie nie wierząc w skuteczność prawa i sądów.
    Co o tym myślisz ? Pomożesz ?
    Jakby co, to mejle związane z tym niusem przesyłaj na:
    t...@o...pl
    tosiek_ogrodnik
    www.wegeczat.eco.pl
    p.s.1
    Szukam też prozdrowotnej pracy związanej np. z ekoturystyką, ekoogrodnictwem
    itp. oraz veganki (wegetarianki) na dobre i na złe. Może znasz jakąś samotną
    vegankę (wegetariankę) np. dentystkę (protetyczkę) podobnie "zakręconą" ?
    p.s.2
    Szukam też zAginionej Siostry i próbuję szukać inne zAginione osoby.
    www.poszukiwania.z.pl
    Pomóż jeśli możesz.
    Będę Ci wdzięczny.

  • 2. Data: 2004-01-26 19:55:44