  • 11. Data: 2002-08-02 13:48:22
    Temat: Re: Nakaz płatniczy
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aiao60$nhp$1@news.gazeta.pl
    > Jesli to sa Twoje pieniadze w tym nakazie, to zlec sprawe prawnikowi,
    > prowadzenie sprawy za pomoca forum nie jest najlepszym wyjsciem,
    > Jesli To nie sa Twoje pieniadze a zajmujesz sie tym jako proacownik
    > polecam lekture k.p.c.

    Niestety moje.Już trochę mi się rozjaśniło i jestem zszokowany takim
    "dziwnym" prawem.Facet nie płaci kosztów postępowania do których
    zobowiązał go Sąd,a ja przez to nie wiem że on złożył zarzuty już 7-mcy
    temu.Procesuje się o te koszty i przegrywa w dwóch instancjach.Sprawa
    jest ewidentna i w zasadzie nie ma szans na jej wygranie.
    A może jednak? Przestaję wierzyć w przyciąganie ziemskie.
    Dzięki za jasne wyjaśnienia
    Jacek