  • 1. Data: 2002-07-24 15:38:38
    Temat: Wesołe miasteczko przy domu: jak wyrzucić ?
    Od: "Roczniok" <x...@c...xxx.pl>

    Witam
    Sytuacja wygląda następująco:
    Małe miasteczko niedaleko Krakowa, dom stoi w granicach działki, dysponent
    sąsiadującej działki (nie jest pewne, czy jest właścicielem) wynajął ją pod
    wesołe miasteczko (zwane dalej W.M.) nie pytając o zgodę ani nie informując
    mnie o tym. W domu tym obecnie bywam co dwa, trzy dni (żona i dzieci
    wyjechały) stąd cały ten kram funkcjonował gdy go odkryłem.
    Chcę się go pozbyć. Jak ?
    W urzędzie gminy powiedziano mi, że powiadomili ich o działalności, policja
    sprawdziła certyfikaty i jedyne co mogę zrobić, to zgłaszać po dziesiątej
    zakłócanie ciszy nocnej, co też uczyniłem. Poza tym W.M. mogę skoczyć.
    Bez mojej zgody położono kabel elektryczny na mojej działce. Dwa razy
    wzywałem do tej sprawy policję i oprócz "notatek" nic z tego nie wynika.
    Mógłbym go oczywiście przeciąć, co w najlepszym razie wywali bezpieczniki na
    słupie lub transformatorze. Wyjęcie wtyczek i usunięcie kabla nie jest
    możliwe, bo pracownik W.M. pod nieobecność właścicieli nie może tego zrobić
    (sic), a właściciele są nieobecni. Sprawa się ciągnie cztery dni i nic.
    Co im mogę zrobić ?
    Czy tylko nękać, jak robię dotychczas. W.M ma to w d...
    Czy wystąpić wprost o zamknięcie, tylko na jakiej podstawie. Karuzele stoją
    w odległości od 10 do 60 m od domu.
    Czy poprzestać na wyzwiskach i grożeniu. Czym grozić i jak wyzywać ?
    Proszę o radę.
    Pozdrowienia,
    PS Nie piszcie mi, że nie kocham dzieci i jestem pieniaczem. To nie ma
    żadnego znaczenia.