  • 1. Data: 2002-07-29 18:18:33
    Temat: Re: Nakaz płatniczy
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Jacek" <s...@p...pl> naskrobał/a w
    news:ai3uu5$sg$1@news.tpi.pl:

    > Co ja jako osoba zainteresowana odzyskaniem swoich pieniędzy mam teraz
    > zrobić?

    Poczekać na uprawomocnienie się nakazu, pójść po klauzulę wykonalności, z
    tym do komornika.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    The Death Star Project was our last, best hope for peace...

  • 2. Data: 2002-07-29 18:55:43
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@S...SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Poczekać na uprawomocnienie się nakazu, pójść po klauzulę
    > wykonalności, z tym do komornika.

    Nakaz był wydany w postępowaniu nakazowym.Kiedy się on uprawomocni? Mam
    wrażenie że taki nakaz nie musi mieć chyba klauzuli
    wykonalności."klient" nie wniósł zarzutów co do samego nakazu,tylko
    złożył zażalenie na opłaty sądowe.
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać

  • 3. Data: 2002-07-29 19:06:33
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Jacek" <s...@p...pl> naskrobał/a w

    > Nakaz był wydany w postępowaniu nakazowym. Kiedy się on uprawomocni?

    Po 7 dniach.

    > Mam wrażenie że taki nakaz nie musi mieć chyba klauzuli
    > wykonalności.

    Musi.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Elfy do rezerwatu!

  • 4. Data: 2002-07-29 21:49:13
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > Po 7 dniach.
    Od jakiego momentu to się liczy.
    Dzieki za pomoc
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać

  • 5. Data: 2002-07-29 21:55:18
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Jacek" <s...@p...pl> naskrobał/a w

    > Od jakiego momentu to się liczy.

    Od momentu wydania decyzji rzez ostatnią instancję.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    I have been experimenting with Artificial Stupidity software and I guess it found my
    Internet connection.

  • 6. Data: 2002-07-30 12:24:30
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Po 14 dniach. Najlepiej zadzwonić do sądu i zapytac sie czy jest on juz
    prawomocny.

  • 7. Data: 2002-07-30 15:25:51
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > Od momentu wydania decyzji rzez ostatnią instancję.

    Nie za bardzo rozumiem.Nakaz wydał Sąd Rejonowy, a dłużnik składał
    zażalenie na przysądzone mu opłaty sądowe nie wnosząc zarzutu co do
    treści nakazu.
    Czy fakt że nie chciał płacić za koszty postępowania sądowego ma jakiś
    wpływ na główną treść nakazu? Czy takie zachowanie dłużnika powoduje
    zawieszenie nakazu i wydłuża czas jego uprawomocnienia? Jeśli tak to
    rozumiem już dlaczego sprawy toczą się tak długo.Reasumując okres po
    jakim nakaz staje sie prawomocny należy liczyć od momentu odrzucenia
    zażalenia przez Sąd Okręgowy-tak?
    Jacek

  • 8. Data: 2002-07-30 15:50:05
    Od: "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jacek <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > treści nakazu.
    > Czy fakt że nie chciał płacić za koszty postępowania sądowego ma jakiś
    1. Nie ma, nakaz zapłaty w czesci niezaskarzonej tj. suma glowna + odsetki
    stał sie prawomocny w terminie 14 dnia od daty jego dorczenia pozwanemu,

    Czy takie zachowanie dłużnika powoduje
    > zawieszenie nakazu i wydłuża czas jego uprawomocnienia?

    Tylko w czesci zaskarzonej,

    Jeśli tak to
    > rozumiem już dlaczego sprawy toczą się tak długo.Reasumując okres po
    > jakim nakaz staje sie prawomocny należy liczyć od momentu odrzucenia
    > zażalenia przez Sąd Okręgowy-tak?
    W sprawie "zazalenia na koszty" kasacja nie przysługuje, wiec nakaz stał się
    prawomocny z chwilą zmkniecia sprawy przez Sąd Okregowy

    przy okazji, jesli nakaz zapłaty zostal wydany w postepowaniu nakazowym to
    nie musiał pan czekac na jego uprawomocnienie, takie orzeczenie- nakaz
    zapłąty w postepowaniu nakzowym - stanowi tytuł zbepieczenia który bez żadnej
    klazuli jest podstawa do zlozenia wniosku do komornika o wszczecie
    egzekucji. Komornik prowadzi normalne postepowanie z ta roznica ,ze to co
    wyegzekwuje- pinieadze- sklada do depozytu sadowego, z ktorego wypałat
    nastepuje po dostarczeniu komornikowi nakazu zapłaty opatrzonego
    klauzula.

  • 9. Data: 2002-07-31 15:53:01
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ai6cjd$5n1$1@news.gazeta.pl
> [...]
    > sklada do depozytu sadowego, z ktorego wypałat nastepuje po
    > dostarczeniu komornikowi nakazu zapłaty opatrzonego klauzula.

    Dzięki za wyjaśnienia.Zacząłem dzisiaj działać i trafiłem na
    minę.Telefonicznie w sekretariacie Sądu dowiedziałem się że gościu
    złożył zarzuty na część główną nakazu tylko jakieś niepełne i kazali mu
    uzupełnić.Na pytanie dlaczego ja o tym nie zostałem poinformowany padła
    odpowiedź że właśnie z uwagi na jakieś braki dotyczące tych
    zarzutów.Zarzuty zostały wniesione dokładnie i tu uwaga 02.01.2002r i
    dopiero dzisiaj się o tym dowiaduję w dodatku przez przypadek.Czegoi
    teraz należy się spodziewać i jaki krok wykonać?
    Jacek

    --

    usuń z adresu słowo spam jeśli masz ochotę do mnie napisać

  • 10. Data: 2002-08-01 07:32:16
    Od: "fwq qwffwwff" <_...@N...poczta.gazeta.pl>

    Jesli to sa Twoje pieniadze w tym nakazie, to zlec sprawe prawnikowi,
    prowadzenie sprawy za pomoca forum nie jest najlepszym wyjsciem,
    Jesli To nie sa Twoje pieniadze a zajmujesz sie tym jako proacownik polecam
    lekture k.p.c.