  • 21. Data: 2010-09-23 06:37:17
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dawid Sporysz wrote:

    > O to proszę się nie martwić, jestem innym motocyklistom i chodź
    > mało kto w to uwierzy to przestrzegam przepisy ruchu drogowego a
    > prędkości i tak kamera nie zarejestruje no chyba że się pojedzie
    > 200 km/h co i tak przy mojej jeździe turystycznej mnie nie kręci.

    A co za problem porównać czas nagrania i migające słupki przy
    drodze?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 22. Data: 2010-09-23 08:15:30
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:i7dlvi$tq4$1@news.onet.pl...

    > Dawaj, jak dobrze działają, to wiele osób będzie zainteresowanych własną
    > "czarną skrzynką" w pojeździe.

    Zdecydowanie. Ja dużo jeżdżę rowerem i czasem widzę
    takie rzeczy na drodze, że...

    Od pewnego czasu zastanawiam się nad montażem kamer
    (rower mam dość "obudowany", sakwy itp. więc jest gdzie
    zamontować) z tą myślą, że jeśli mnie jakiś wariat zabije, to
    przynajmniej nie ujdzie mu to na sucho. Kombinowem, że
    dysk SSD odporny na wstrząsy, w mocnej, metalowej
    obudowie powinien przetrzymać skutki takiego wypadku.

  • 23. Data: 2010-09-23 10:15:53
    Temat: Kamera do pojazdu, b:Re: Nagrywanie rozmowy
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    ikarek pisze:
> [...]
    > dysk SSD odporny na wstrząsy, w mocnej, metalowej
    > obudowie powinien przetrzymać skutki takiego wypadku.

    No nie róbcie se jaj, że nikt nie może tego znaleźć:

    http://allegro.pl/listing.php/search?category=18556&
    from_showcat=1&string=kamera+rejestrator&change_view
    =1

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2010-09-23 12:21:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010, malgosia wrote:

    > a co tu wałkować - nie można nagrywac nikogo bez zgody i tyle.

    ...właśnie wsadziłaś niejakiego p. Michnika do więzienia.
    Dziwne, że sąd był odmiennego zdania (i wsadził p. Rywina).

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2010-09-23 12:50:45
    Temat: Re: Kamera do pojazdu, b:Re: Nagrywanie rozmowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2010, SQLwiel wrote:

> [...]
    [...]
    > No nie róbcie se jaj, że nikt nie może tego znaleźć:
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=18556&
    from_showcat=1&string=kamera+rejestrator&change_view
    =1

    I teraz załóż to sobie zgrabnie na kask ;)
    IMVHO konstrukcje "samochodowe" nadają się na rower równie dobrze,
    jak (samochodowe) GPSy: jakby nie to, że "trochę" za duże i za ciężkie
    oraz nie przystosowane do polewania wodą, to byłyby re-we-la-cyj-ne!
    Jakby...

    pzdr, Gotfryd

  • 26. Data: 2010-09-23 13:51:55
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    Nie dość że samochodowe, to jeszcze lipa starszna :)
    Do tej pory nie szukałem, ale to by się chyba nadawało:
    http://www.vio-pov.com/index.php

    Też pozdrawiam

  • 27. Data: 2010-09-23 14:57:39
    Od: Dawid Sporysz <b...@b...brak>

    > Do symbianowych telefonów jest tego sporo. Problemem bywa to, że
    > firmware w wielu modelach piszczy co jakiś czas przy nagrywaniu rozmowy,
    > ale kiedyś znalazłem coś, co niby przerywa nagrywanie na czas
    > potencjalnego pisku i wtedy jest cisza.

    Dokładnie u mnie co 10 sekund słychać krótki dźwięk "blip" niektórzy
    pytają co to a ja odpowiadam nieraz że informacja o minięciu 10 sekund
    rozmowy, albo że jest rozładowana bateria czasami powiem wprost że
    rozmowa jest nagrywana to wtedy niektórzy są zaskoczeni ale na razie
    nikt nie protestował.

  • 28. Data: 2010-09-23 14:59:00
    Od: Dawid Sporysz <b...@b...brak>

    > A co za problem porównać czas nagrania i migające słupki przy
    > drodze?

    Żaden problem wszystko da się zrobić ale sprawa i tak mnie nie dotyczy
    to się tym nie przejmuje jest 50 jadę 50.

  • 29. Data: 2010-09-23 15:01:39
    Od: Dawid Sporysz <b...@b...brak>

> [...]
    > dysk SSD odporny na wstrząsy, w mocnej, metalowej
    > obudowie powinien przetrzymać skutki takiego wypadku.

    A więc to sprzęt który posiadam: http://vholdr.pl/kamera_vholdr.html
    Kamery drogie i akcesoria również ale dla jakości warto zainwestować.

  • 30. Data: 2010-09-24 05:54:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > to zacytuj paragraf, który pozwala ci się drapać po d...

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin