  • 31. Data: 2010-09-24 05:55:00
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@b...brak napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > I. Zakupiłem program do telefonu komórkowego który umożliwia nagrywanie
    > rozmów telefonicznych. Nagrywana jest rozmowa zarówno przychodząca jak i
    > wychodząca. I tutaj nasuwa się pytanie. Czy jestem zobowiązany
    > informować zarówno dzwoniącego jak i osobę do której dzwonię że rozmowa
    > jest nagrywana? Kiedyś do mnie dzwoniła miła Pani z banku i za raz na
    > początku rozmowy oznajmiła że rozmowa jest nagrywana. Gdy powiedziałem
    > jej że moja rozmowa również jest nagrywana w celu własnego
    > bezpieczeństwa roześmiała się :) Pewnie myślała że żartuję.

    masz prawo nagrywac

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 32. Data: 2010-09-25 07:55:29
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Budzik wrote:

    > Osobnik posiadający mail b...@b...brak napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > masz prawo nagrywac

    .. a umieszczać nagrania swoich rozmów z kimś np w internecie ?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 33. Data: 2010-09-25 12:41:56
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-23 08:10, Andrzej Lawa pisze:

    > Do symbianowych telefonów jest tego sporo. Problemem bywa to, że
    > firmware w wielu modelach piszczy co jakiś czas przy nagrywaniu rozmowy,
    > ale kiedyś znalazłem coś, co niby przerywa nagrywanie na czas
    > potencjalnego pisku i wtedy jest cisza.

    a dla androida tez jest ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 34. Data: 2010-09-25 13:48:22
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-22 21:55, malgosia pisze:

    > ta? to zacytuj paragraf ktory na to pozwala....

    Zacytuj może ten który zabrania.

    Tomy M.

  • 35. Data: 2010-09-25 13:53:56
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-25 09:55, Arek pisze:

    > .. a umieszczać nagrania swoich rozmów z kimś np w internecie ?

    Z jego zgodą oczywiście tak.

    Tomy M.

  • 36. Data: 2010-09-25 21:15:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

    > .. a umieszczać nagrania swoich rozmów z kimś np w internecie ?

    Pewnie, że można. Gorzej z rozpowszechnianiem ;->

    Podpowiedź: złośliwie czepiam się tego, że istnieją usługi pod tytułem
    "wirtualny dysk" - jak najbardziej w internecie, a nie przeznaczone do
    publikacji ;->