  • 11. Data: 2010-09-22 19:21:06
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy tel. oraz rejestracja wideo otoczenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2010 1:49 PM, Jotte wrote:

    >> jednak jest ona osobą publiczną
    > Osobą publiczną??

    osoba publiczna to taka znajdująca się w miejscu publicznym :)

  • 12. Data: 2010-09-22 19:38:24
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-09-22 20:39, Dawid Sporysz pisze:

    > Nie chcę robić reklamy bo zawsze znajdzie osoba komu może to się nie
    > spodobać :P

    Dawaj, jak dobrze działają, to wiele osób będzie zainteresowanych własną
    "czarną skrzynką" w pojeździe.

  • 13. Data: 2010-09-22 19:55:08
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > pierdzielisz...

    ta? to zacytuj paragraf ktory na to pozwala....

    jk

  • 14. Data: 2010-09-22 20:01:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i7dhn7$gjf$1@news.onet.pl malgosia
    <m...@o...pl> pisze:

    > a co tu wałkować - nie można nagrywac nikogo bez zgody i tyle.
    Śledźmy teraz wszyscy konwersację niejakiego witka z koliną...

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-09-22 20:01:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2010 2:55 PM, malgosia wrote:

    > ta? to zacytuj paragraf ktory na to pozwala....
    >
    > jk

    to zacytuj paragraf, który pozwala ci się drapać po d...

  • 16. Data: 2010-09-22 20:07:34
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

  • 17. Data: 2010-09-22 20:16:41
    Od: Dawid Sporysz <b...@b...brak>

    > Miej tylko na uwadze, ?e kamera zarejestruje tak?e twoje wcze?niejsze
    > wykroczenia.
    > Z autopsji wiem, ?e je?eli chodzi o przestrzeganie przepis?w to motocyklisci
    > nie s? "lepsi" od innych kierowc?w a czasem nawet podejmuj? wi?ksze ryzyko.

    O to proszę się nie martwić, jestem innym motocyklistom i chodź mało kto
    w to uwierzy to przestrzegam przepisy ruchu drogowego a prędkości i tak
    kamera nie zarejestruje no chyba że się pojedzie 200 km/h co i tak przy
    mojej jeździe turystycznej mnie nie kręci.

  • 18. Data: 2010-09-22 20:18:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2010 3:01 PM, Jotte wrote:
    > W wiadomości news:i7dhn7$gjf$1@news.onet.pl malgosia

    > Śledźmy teraz wszyscy konwersację niejakiego witka z koliną...

    nie nie, juz sie nie bede odzywał.

  • 19. Data: 2010-09-23 06:07:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2010 19:11, Dawid Sporysz pisze:

    > wychodząca. I tutaj nasuwa się pytanie. Czy jestem zobowiązany
    > informować zarówno dzwoniącego jak i osobę do której dzwonię że rozmowa
    > jest nagrywana? Kiedyś do mnie dzwoniła miła Pani z banku i za raz na

    Nie. Własne rozmowy możesz nagrywać, zresztą w ogóle notować w dowolny
    sposób, swobodnie i bez informowania innych. Żaden przepis nie zabrania
    nagrywania ani nie nakazuje informowania.

    > początku rozmowy oznajmiła że rozmowa jest nagrywana. Gdy powiedziałem
    > jej że moja rozmowa również jest nagrywana w celu własnego
    > bezpieczeństwa roześmiała się :) Pewnie myślała że żartuję.

    W moim przypadku pracownik dezinfolinii strasznie się zbulwersował i aż
    się rozłączył. Na co złożyłem potem reklamację, notabene uznaną.

    [ciach]

    Oczywiście, że nie.

    Możesz patrzeć - możesz nagrywać.

  • 20. Data: 2010-09-23 06:10:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.09.2010 20:30, witek pisze:

    > ja też chce, ja też chce.

    Do symbianowych telefonów jest tego sporo. Problemem bywa to, że
    firmware w wielu modelach piszczy co jakiś czas przy nagrywaniu rozmowy,
    ale kiedyś znalazłem coś, co niby przerywa nagrywanie na czas
    potencjalnego pisku i wtedy jest cisza.