  • 1. Data: 2010-09-22 13:26:08
    Temat: dane telefoniczne
    Od: "Grana" <g...@w...home.pl>

    Witam,
    czy jest moze jakis sposób,ktory na podstawie zeskanowanych danych firmy
    (WDE,NIP,REGON) zdobycia danych telefonicznych zarejestrowanej osoby ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-22 13:28:29
    Temat: Re: dane telefoniczne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-22 15:26, Grana pisze:
    > Witam,
    > czy jest moze jakis sposób,ktory na podstawie zeskanowanych danych firmy
    > (WDE,NIP,REGON) zdobycia danych telefonicznych zarejestrowanej osoby ?
    > Pozdrawiam

    Sposób który co?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-22 13:34:45
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-22 15:28, Liwiusz pisze:

    > Sposób który co?

    Trochę elastyczności, Liwiuszu :)
    Grana pyta, jak zdobyć telefon właściciela (prezesa) firmy, jeśli ma nr
    wpisu, NIP i REGON.

    A merytorycznie: Nie wydaje mi się, aby gdziekolwiek był podany
    *osobisty* telefon takiej osoby. Może w US, ale oni niechętnie dzielą
    się informacją... ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-09-22 13:53:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-22 15:26, Grana pisze:
    > czy jest moze jakis spos?b,ktory na podstawie zeskanowanych danych firmy
    > (WDE,NIP,REGON) zdobycia danych telefonicznych zarejestrowanej osoby ?

    A jest obowiązek posiadania telefonu? :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-09-22 16:42:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grana" <g...@w...home.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy jest moze jakis sposób,ktory na podstawie zeskanowanych danych firmy
    > (WDE,NIP,REGON) zdobycia danych telefonicznych zarejestrowanej osoby ?
    > Pozdrawiam

    W bazie REGON jest wpisywany numer telefonu. Często nieaktualny, ale czasem
    się przydaje. Baza NIP nie jest dostępna publicznie. Nie wiem, co to WDE.

  • 6. Data: 2010-09-23 19:37:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 18:42:03 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Nie wiem, co to WDE.
    Może: Wpis Do Ewidencji :)

    WAM

  • 7. Data: 2010-09-23 19:40:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Może: Wpis Do Ewidencji :)

    No to mogłoby być Zaświadeczenie o Wpisie do Ewidencji, albo Ewidencja. Ale
    może wniosek właściwy. Z tegoi co wiem Gmina nie gromadzi w ewidencji
    danych związanych z numerem telefonu.

  • 8. Data: 2010-09-23 19:50:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.09.2010 21:40, Robert Tomasik wrote:
    > No to mogłoby być Zaświadeczenie o Wpisie do Ewidencji, albo Ewidencja.
    > Ale może wniosek właściwy. Z tegoi co wiem Gmina nie gromadzi w
    > ewidencji danych związanych z numerem telefonu.

    To dana opcjonalna, jest miejsce na jej podanie na formularzu EGD-1.
    Nawet można podać mail. O ile z mojego maila jeszcze żaden urzędnik nie
    skorzystał o tyle zdarzyło mi się, żeby urzędnik przedzwonił.

    mi

  • 9. Data: 2010-09-23 21:28:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To dana opcjonalna, jest miejsce na jej podanie na formularzu EGD-1.
    > Nawet można podać mail. O ile z mojego maila jeszcze żaden urzędnik nie
    > skorzystał o tyle zdarzyło mi się, żeby urzędnik przedzwonił.

    Na zaświadczeniach nie spotkałem się z numerem telefonu, ale skoro tak
    twierdzisz, to nie upieram sie, ale to nie wyklucza gromadzenia takich
    danych..

  • 10. Data: 2010-09-24 10:40:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-23 21:40, Robert Tomasik pisze:
    > Z tegoi co wiem Gmina nie gromadzi w ewidencji danych związanych z
    > numerem telefonu.

    Gromadzi. Ostatnio przy okazji powodzi do mnie dzwonili, że robią raport
    strat wśród przedsiębiorców w związku z powyższym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek