  • 1. Data: 2007-01-30 00:40:41
    Temat: Nagrody w prawie?
    Od: s...@g...pl

    Witam!
    Mamy sankcje w prawie, a jakie nagrody za postawe legalna powiedzmy w
    prawie cywilnym, administracyjnym i finansowym oraz karnym? Moze ktos
    mnie nakierowac? :)

  • 2. Data: 2007-01-30 00:45:56
    Temat: Re: Nagrody w prawie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Mamy sankcje w prawie, a jakie nagrody za postawe legalna powiedzmy w
    > prawie cywilnym, administracyjnym i finansowym oraz karnym? Moze ktos
    > mnie nakierowac? :)

    Może brak kary? A poważnie, to jest kilka przywilejów dla osób niekaralnych. Np.
    możliwość pełnienia odpowiednich funkcji, startu w przetargach.

  • 3. Data: 2007-01-30 03:46:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.01.2007 s...@g...pl <s...@g...pl> napisał/a:
    > Mamy sankcje w prawie, a jakie nagrody za postawe legalna powiedzmy w
    > prawie cywilnym, administracyjnym i finansowym oraz karnym? Moze ktos
    > mnie nakierowac? :)

    Np. "Znaleźne". Można pewnie też pod to podciągnąć zasiedzenie w dobrej
    wierze.

    --
    Marcin)

  • 4. Data: 2007-01-31 01:55:49
    Od: s...@g...pl

    On 30 Sty, 04:46, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Np. "Znaleźne". Można pewnie też pod to podciągnąć zasiedzenie w dobrej
    > wierze.
    >
    > --
    > Marcin)

    Nie zawiele :)

  • 5. Data: 2007-01-31 23:22:50
    Od: s...@g...pl

    On 31 Sty, 02:55, s...@g...pl wrote:

    > Nie zawiele :)

    Procz przywilejów dla osób niekaralnych oktorych wspomnial kolega to
    jeszcze ulgi i zwolnienie z podatku oraz instytucja swiadka koronnego
    wyluskalem w tym temacie :-)

  • 6. Data: 2007-02-01 06:55:00
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 30 sty o godzinie 01:45, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Może brak kary? A poważnie, to jest kilka przywilejów dla osób niekaralnych. Np.
    > możliwość pełnienia odpowiednich funkcji, startu w przetargach.

    Te wymienione przez Ciebie przywileje to nie przywileje. Brak możliwości
    pełnienia odpowiednich funkcji, startu w przetargach to po prostu ... kara
    dla ukaranych ;)

    --
    Herbi
    01-02-2007 07:54:56

  • 7. Data: 2007-02-01 06:56:47
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 1 lut o godzinie 00:22, na pl.soc.prawo, s...@g...pl napisał(a):

    > Procz przywilejów dla osób niekaralnych oktorych wspomnial kolega to
    > jeszcze ulgi i zwolnienie z podatku
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Możesz przybliżyć temat?
    O jakich mówisz ulgach i zwolnieniach z podatku?
    Ja tam w Ordynacji Podatkowej nie spotkałem takiego zapisu.

    --
    Herbi
    01-02-2007 07:56:41

  • 8. Data: 2007-02-01 16:18:38
    Od: s...@g...pl

    On 1 Lut, 07:56, Herbi <z...@o...pl> wrote:

    > Możesz przybliżyć temat?
    > O jakich mówisz ulgach i zwolnieniach z podatku?
    > Ja tam w Ordynacji Podatkowej nie spotkałem takiego zapisu.

    Nie wiem gdzie ten zapis ale pewne w innych aktach niz powyzszy.
    Chodizlo mi o taka sytuacje kiedy inwestor z zagranicy otwiera np.
    hipermarket w Polsce i przez ile lat jest zwolnony z placenia podatku
    czy jakos tak po czym sie zmywa ;-) hehe