-
1. Data: 2011-01-10 10:59:20
Temat: Nabijanie kasy przez awansa
Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
Witam,
zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
telefonicznemu. Napisałem mejla i dowiedziałem się, że w soboty sklep
nie pracuje.
Czy takie działanie oszukujące klienta ,,proszę czekać, za chwilę
nastąpi połączenie'' w obliczu świadomości, że system jest nieczynny nie
jest sprzeczne z prawem?
--
Przemysław Adam Śmiejek
Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
(J 1,14)
-
2. Data: 2011-01-10 11:01:04
Temat: Re: Nabijanie kasy przez awansa
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> jest sprzeczne z prawem?
Nie.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2011-01-10 16:13:04
Temat: Re: Nabijanie kasy przez awansa
Od: adam <a...@g...pl>
W dniu 2011-01-10 11:59, Przemysław Adam Śmiejek pisze:
> Witam,
>
> zadzwoniłem do sklepu Avans.pl w sobotę. Telefon odebrał automat i mówił
> ,,jesteś pierwszy w kolejce, proszę czekać, za chwilę nastąpi połączenie
> z konsultantem''. Po 10 minutach miałem dość nabijania kasy operatorowi
> telefonicznemu.
Q..wa, miałem to samo ze swoim bankiem. Oni są chyba wszyscy w zmowie.
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?