  • 81. Data: 2005-09-26 11:39:19
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: e...@o...pl

    > Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez to jest taka sama kradziez, tez taka osoba jest zlodziejem, czemu
    > on ma byc lepszy od zlodzieja radia
    > ktore czesto kilka groszy kosztuje?

    Bo złodziej kradnie rzecz materialną składającą się z atomów i cząsteczek.
    a jeśli dokonuje oszustwa to i tak w każdym przypadku
    POZBAWIA tym samym tej rzeczy/pieniędzy itp jej prawowitego właściciela

    natomiast ściągnięcie z netu i posiadanie na własny użytek programu czy utworu
    będącego jedynie kopią informacji którą można kpiowac w nieskonczonosc a
    właścicielowi z tego powodu włos z głowy nie spadnie.

    To taka niezrozumiała różnica?

  • 82. Data: 2005-09-26 11:41:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrndjfmnh.n8c.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...
    > Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Jak zobacze jakis fajny mebel w Ikei i sobie sam taki zrobie, to znaczy,
    > ze go ukradlem?

    sam go zrobisz, programu sam nie robisz tylko zywcem skopiujesz
    .
    jezlei wezmiesz compilator i od zera napiszesz swoj program tak samo
    dzialajacy to najwyzej 'plagiat' popelnisz.
    To samo z mebelkiem.

    P.

  • 83. Data: 2005-09-26 11:49:08
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisali:

    > sam go zrobisz, programu sam nie robisz tylko zywcem skopiujesz

    Ale mebel tez skopiuje. Srubka w srubke.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 84. Data: 2005-09-26 11:59:10
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    barbados <QqpZe.1907$gi4.1285@trndny04> Sunday 25 of September 2005 06:10

    > Program nie jest gwazdka z nieba w roku 2005. Oczywiscie ukrywasz fakt
    > zmonopolizowania rynku przez M$. Czy naprawde jestes takim idiota w
    > todze, ze uwazasz iz CD z kopia programu za 20 groszy w calosci jest
    > warty 2000 zlotych?

    Używaj konkurencji. Linux i nie tylko.

    --
    Rafał Maj

  • 85. Data: 2005-09-26 12:00:14
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    e...@o...pl <3...@n...onet.pl> Monday 26 of
    September 2005 13:24

    > do takich pierdół ktore nikomu w niczym nie szkodza,

    Przeszkadza autorom programów. I uczciwym firmom które płacą.

    --
    Rafał Maj

  • 86. Data: 2005-09-26 12:00:56
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    e...@o...pl <3...@n...onet.pl> Monday 26 of
    September 2005 13:39

    > Bo złodziej kradnie rzecz materialną składającą się z atomów i cząsteczek.
    > a jeśli dokonuje oszustwa to i tak w każdym przypadku
    > POZBAWIA tym samym tej rzeczy/pieniędzy itp jej prawowitego właściciela

    Pozbawiasz firmę przychodu z tego programu.

    Każdy ma prawo decydować o kopiowaniu swojego programu.

    --
    Rafał Maj

  • 87. Data: 2005-09-26 12:01:57
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    gina <LaHZe.3075$tX3.1555@trndny06> Monday 26 of September 2005 02:22

    > I podaj ile komputerow jest na rynku z opcja
    > niekupienia Windowsa.

    Ile tylko chcesz. Co więcej - są komputery z preinstalowanym normalnym
    systemem jak Linux.

    Pozatym, wyrażaj się.

    --
    Rafał Maj

  • 88. Data: 2005-09-26 12:02:32
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Leszek <dh6uov$f9u$1@opal.icpnet.pl> Sunday 25 of September 2005 21:45

    > Kto stracił tyle? Przecież nie autor, bo za tyle i tak bym nie kupił.

    Jakbyś *musiał* to byś kupił. Ale to nie ważne, jego program - jego prawo.

    --
    Rafał Maj

  • 89. Data: 2005-09-26 12:04:04
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    gina <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> Monday 26 of September 2005 01:50

    > Nie da sie. Niektore nowe BIOSy maja zablokowanego Linuxa na zyczenie
    > Microsyfu.

    Niby jak?

    --
    Rafał Maj

  • 90. Data: 2005-09-26 12:06:17
    Od: gaza <l...@m...com>

    Przemek R... wrote:

    > U?ytkownik "ElComandante" <z...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > na uczelni ma mozliwsoc korzystania z pracowni i z oprogramowania wiec
    > darujsobie takie tlumaczenie.
    >
    > P.

    Nie wyglupiaj sie. Nie ma zadnej alternatywy dla personalnego komuptera
    w domu. Nie porownuj szyszek z jablkami.