    From: gina <d...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 00:00:14 GMT

    Przemek R... wrote:

    > mozna by ewentualnie zwiekszyc ich liczbe ale stosunek glosow pozostawic
    > taki sam.
    > (i wczesniej przebadawc wszystkich czy nie maja tendencji do wydawania
    > wyrokow bez udowodnienia winy)

    Przeciez tak wlasnie sie dzieje. Jest nawet pewna ilosc lawnikow ktorych
    strony maja prawo odrzucic bez podawania przyczyn.
    Przy OJ lawnikow bylo cos z 500 przed selekcja zaledwie 12 osob.

    Ale kurwa z PRLu imieniem Otto nie moze sobie wyobrazic tego. W Lublinie
    paragrafy dobiera sie do ludzi. Stara metoda.