  • Data: 2005-09-26 09:14:21
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I po raz kolejny odmawiasz podania zrodel tych rewelacji. Podaj koszta
    > opracowania polskiego XP home

    zanim doliczysz koszta opracowania do dolicz koszta produkcji i wysilek oraz
    wiedza jaka temu towarzyszyla

    w relacji do ceny oddzielnie i ceny
    > wliczonej w komputer. I podaj ile komputerow jest na rynku z opcja
    > niekupienia Windowsa.

    mnostwo, podalem CI juz linki do stron sprzedajacych nawet laptopy z juz
    zainstalowanym linuxem,
    zawsze masz wybor. Producent sam wybiera z czym chce komputer sprezdawac.
    Poczatkujacy uzytkownik jnie jest w stanie bezprobnlemowo pracowac pod
    linuxem (Pani Basia z sekretariatu np)
    totez taki sprzedawca nie za bardzo ma ochote ryzykowac czestych wizyt i
    teelefonow z reklamacja.

    > A do tego czasu zamknij sie bucu lubelski.

    lepiej byc bucem niz miec mozg wyzarty przez zawisc.

    > To jak napisze na opakowaniu cena 100 milionow zlotych, to tez jest to
    > *wartosc* ?

    nie, wartosc to cena egzempolarza * ilosc. Prodenct sam wybiera cene swojego
    prodktu.

    Jezlei ukradniesz BMW za 500 tys. to Twpoim zdaniem policja powinna wycenic
    go na 30 tys bo tyle Polonez kosztuje ktory przeciez tez jest nowym
    samochodem?

    > Mozesz podac definicje "wartosci" bucu?

    wartosc = cena * ilosc.

    P.