  • Data: 2005-09-25 23:50:36
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gina <d...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > aby nabrac klientow, niektorzy dzialaja "charytatywnie", ale czmeu pluc na
    > tych co zarabiaja pieniadze?

    Podaj jakie sa koszta XP i dlaczego ten sam XP kosztuje pare razy mniej
    w Urugwaju. Koszta kopiowania w tej samej fabryce sa te same.

    > (widziales

    > to po co pluc na MS? nie chcesz nie uzywaj,

    Nie da sie. Niektore nowe BIOSy maja zablokowanego Linuxa na zyczenie
    Microsyfu.

    > chcesz uzywaj zaplac za ciezka
    > prace

    Acrobat Reader jest zbudowany na kradzionych podzespolach. Wiec komu
    mamyplacic? Autorom z uniwerystetow, czy zlodziejowi ktory ukradl, a
    teaz krzyczy ze go okradaja?

    > i dobry (bo od XP jest dobry, stabilny)

    ROTFL

    > system na ktory wiekszosc frm tworzy
    > soft.

    Maja wybor?

    > I co jest glownym powodem popularnosci systemu. Gdyby wszyscy zaczeli
    > tworzyc soft pod linuxa to myslisz ze
    > windows by przetrwal ?

    Oczywiscie ze nie. Nie przetrwalby nawet bez monoplu Linuxa na nowe
    komputery. Wystarczyl by rowny dostep dla klientow i wolny wybor.
    Prawa rynku zalatwia reszte.