  • Data: 2005-09-26 09:25:22
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to zalatw mi trial WinXp. Zeby zarobic pierwsze pieniadze na instalacji
    > systemu klientowi, trzeba umiec przejsc przez instalacje.

    to akurat samo sie robi, jezlei umiesz swobotnie poruszac sie po systemie
    nie bedzie problemu.
    Windows 2003 trtrial byl nie dawno do sciagniecia teraz mozesz kupic
    http://www.microsoft.com/poland/trial/default.mspx
    po 25 zl ladnie w pudelku 180 dniowa wersja. I inny soft rowniez. nie musisz
    krasc.

> [...]
    > pracuje zeby na oplaty za studia zarobic to nie ma sie wolnego czasu zeby
    > isc w tygodniu na uczelnie. Dodam, ze mam 150km z domu na uczelnie. Smiem
    > twierdzic, ze to z moich pieniedzy jest finansowana uczelnia, bo oplacam
    > czesnym wykladowcow, a z podatkow z mojej pracy sa oplacane studia
    > dzienne.
    > Wiec to ja jestem pokrzywdzona strona w tym systemie! Wiec moze za linie
    > obrony wezme haslo wyrownywania szans mlodziezy ze wsi !!!!!!!
    > Jak napisales nie ma wytlumaczenia, ale pewne okolicznosci powoduja inne i
    > kolo sie zamyka. A Biednemu zawsze wiatr w oczy.

    tak samo bys sie tlumaczyl kradnac dosdtawczego mercedesa za kilkaset
    trysiecy
    gdybys musial zarabiac przewowzac towar?

    P.