  • Data: 2005-09-26 00:00:14
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: gina <d...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > mozna by ewentualnie zwiekszyc ich liczbe ale stosunek glosow pozostawic
    > taki sam.
    > (i wczesniej przebadawc wszystkich czy nie maja tendencji do wydawania
    > wyrokow bez udowodnienia winy)

    Przeciez tak wlasnie sie dzieje. Jest nawet pewna ilosc lawnikow ktorych
    strony maja prawo odrzucic bez podawania przyczyn.
    Przy OJ lawnikow bylo cos z 500 przed selekcja zaledwie 12 osob.

    Ale kurwa z PRLu imieniem Otto nie moze sobie wyobrazic tego. W Lublinie
    paragrafy dobiera sie do ludzi. Stara metoda.