  • Data: 2013-10-14 21:58:08
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Oct 2013, sqlwiel wrote:

    > W dniu 2013-10-14 07:17, s...@g...com pisze:
    > Jeśli była na to uchwała Wspólnoty, to "zatwierdziliście to".
    > Jeśli nie było, to można uchwałą zażądać demontażu i zwrotu kosztów przez
    > Zarządcę. Może się oprzeć o sąd ("przekroczenie zwykłego zarządu"), ale do
    > wygrania.

    Jeśli przedstawi "uzasadnione powody" w postaci skarg tychże
    (wspoł)właścicieli na nieskuteczność mechanizmów ochrony, to
    kwestia obciążenia kosztami się skomplikuje.
    A jest to możliwe, jeśli niektórzy współwłaściciele głośno
    pyszczą "przeciw", to ci którzy wcześniej byli "za" mogą
    siedzieć cicha, a dopiero spór postawiony na ostrzu noża
    ujawni ten fakt.

    > Hint: ktoś może widzieć kiedy moja żona wychodzi z domu jak mnie w domu nie
    > ma. A czasem wystarczy widzieć kto wtedy do budynku wchodzi.

    To ta żona w końcu jest w środku czy nie?
    Bo IMVO przedstawiłeś dwa hinty, na dwa diametralnie inne punkty
    widzenia i prowadzące do dwu przeciwstawnych wniosków :P

    pzdr, Gotfryd