  • Data: 2013-10-16 07:04:42
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-15 23:21, LeonKame pisze:

    > Pewnie wystarczylo zamontowac atrapy za 20zł.
    > Ech ludzie sa debilni coraz bardziej w tym narodzie.

    Trzeba być debilem by podpierać się takimi sposobami.
    Jeżeli masz być inwigilowany, to będziesz. Wpływu na to nie masz. Nie
    mówiąc o świadomości tego faktu i nie tylko za pomocą kamer.
    Praktycznie wszystkie budynki użyteczności publicznej posiadają
    monitoring. Teren miasta naszpikowany kamerami na każdym kroku.
    Ja z tym problemu nie mam. A ci co mają, mogą łazić z maską na głowie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm