  • Data: 2013-10-14 21:45:00
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 14 Oct 2013, Slawek h wrote:

    > to znaczy cop masz na mysli?
    > jak kochasz kamery to wsadz jedną do siebie i wyślij obraz w świat,

    Ja w sprawie formalnej, nie dotyczącej meritum dyskusji.
    Raczyłeś popełnić gruby błąd w retoryce, dowodząc, że nie
    przykładasz żadnej wagi do drastycznej różnicy między samą rejestracją
    obrazu (przez kogokolwiek, niezależnie czy "legalnie" czy
    "nielegalnie") a jej upublicznieniem i skutkami tego
    ostatniego.

    > popatrze co robisz i ciekawe czy tez takie głupoty bedziesz wypisywał?

    No właśnie.
    Dobrze ująłeś tę różnicę, szkoda, że nie na początku tekstu ;)

    pzdr, Gotfryd