  • Data: 2013-10-15 13:33:27
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-14 16:28, Krzysztof 45 pisze:

    > Jest sobie wieżowiec. Mieszkania w nim są dwukondygnacyjne. Więc co
    > drugie piętro zatrzymuje się winda.
    > Standardem na tym budynku było regularne dewastowanie wind, a na ślepych
    > pietrach jaranie trawy i konsumpcja browarów i ogólny syf.
    > Wstawili kamery na klatce schodowej i w windach i to gówno zniknęło.
    >
    > Więc można się cieszyć.

    Wiesz - było mieszkanie, dopóki tam mieszkałem po kilku interwencjach
    (czasem wystarczyły moje, czasem wizyta policji) na półpiętrze był
    spokój. Jak się wyprowadziłem po kilku miesiącach spotykam sąsiadkę i ta
    się skarży, że teraz to tam sodoma i gomora. Po prostu jak nie reagujesz
    i czekasz, że inni zrobią to za ciebie, to będziesz 1) miał problemy
    właśnie z róznymi takimi 2) bedziesz niezaradny życiowo.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl