  • Data: 2013-10-16 00:03:03
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-15 15:42, Wiktor pisze:
> [...]
    kamer na klatce schodowej przez zarządcę? Chodzi mi o punkt w którym może naruszać to
    prywatność? Zarządca sam zdecydował o montaż kamer, obciążył kosztami montażu
    właścicieli i zamontował je przed klatką i widą.

    > Witajcie moi drodzy. Ja tu z 10 lat nie bylem :)
    >
    > Mam podobny problem. "Rada" naciska zeby w moim osiedlu ok. 3000 mieszkan zrobic
    monitorung. Koszt uruchomienia ok. 1000zl na mieszkanie, potem koszty utrzymania i
    oplacenie sledzacych. Juz wydali ponad 30000zl za "projekt"
    > Czy ktos ma jakies dane policyjne lub sadowe, ze na podstawie osiedlowego
    monitoringu jakis przestepca zostal skazany, albo jakis inny tego konkretny pozytek?

    Chyba 100 zł na lokal a nie 1000 to raz
    Audyt najpierw a nie projekt a audyt to około 3-5 tys
    Dopiero jak jest audyt to projektowanie ma sens i nie powinno być wyżej
    10 tys
    Jak zrobili projekt bez audytu będzie mieli urządzenia a nie
    bezpieczeństwo
    Tu jest wypowiedź gen. Nowickiego na ten temat w ... 1997 roku!
    http://vimeo.com/64982146
    Sądzę, że możecie jeśli nie było audytu i określenia "warunków
    użytkowych" wg PN EN 50132-7 wyegzekwować zwrot tych pieniędzy za
    projekt chyba ze projekcie jest zawarty audyt /nie projektant/
    Jak wygląda kolejność działań przy takiej inwestycji jest tu
    http://www.pisa.org.pl/index.php?page=comment&nrstr=
    0&id=1
    ze złymi przykładami i co z tego wynika
    --
    Nie dawno odbierałem system CCTV w pewnym osiedlu
    Kolejność była taka

    --
    sjs