  • Data: 2013-10-15 11:17:02
    Temat: Re: Montaz kamer na klatce schodowej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Oct 2013, sqlwiel wrote:

    > Nieważne, czy kochanek mojej żony bzyka ją u mnie w domu jak mnie w domu nie
    > ma, czy u niego

    Wróć.
    Moje pytanie zmierzało do innej wersji: Ciebie nie ma, żona
    wychodzi, a inny osobnik wchodzi do mieszkania.
    To *TEN* przypadek stanowi "wersję przeciwną".

    > monitoringowi mogę (albo co gorsza: byle goryl) się o tym dowiedzieć i np
    > kogoś szantażować. Tu dopiero pojawia się prawdziwy problem.

    Problemem jest szantaż, a nie potencjalny szantaż.
    Patrz pytanie o karalność "doniesienia" małżonkowi o kontaktach
    drugiej strony przez kogokolwiek, w tym osiągających z tego
    korzyść majątkową detektywach.

    > I na tej
    > podstawie można żądać uznania przez sąd monitoringu jako niedopuszczalną
    > samowolę Zarządcy.

    Samowolę tak, ale argumentacji wyżej bym do tego nie mieszał.
    Z tym, że nie można wykluczyć iż jakieś dowody na "niesamowolność"
    (poprzez skargi lub żądania mieszkańców) ma.
    Nie zwalnia z zarzutu działania bez formalnie wyrażonej woli
    wspólnoty, ale poważnie utrudnia zarzut "braku celowości"
    działania.

    > Na marginesie: w tym opisanym przez wątkotwórcę przypadku na 99% Zarządca
    > wziął działkę od wykonawcy.

    Brzmi wiarygodnie :], ale trudne do udowodnienia.

    pzdr, Gotfryd