  • 1. Data: 2003-02-25 14:35:14
    Temat: Młody adwokat z Poznania
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    Szukam jakiegos mlodego - niedrogiego- adwokata z Poznania. Sprawa z
    dziedziny "nowych" przestępstw (kradzież impulsów)...

  • 2. Data: 2003-02-26 13:02:01
    Temat: Re: Młody adwokat z Poznania
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Sebastian D-D" <s...@s...pl> wrote in message
    .
    > Szukam jakiegos mlodego - niedrogiego- adwokata z Poznania. Sprawa z
    > dziedziny "nowych" przestępstw (kradzież impulsów)...

    A czemu młody? Na randkę chcesz się (siostrę) umówić?

    ;-)))

    Depi.

  • 3. Data: 2003-02-26 13:10:40
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

    Chodzi o to by byl chociaz mlody umyslem. Orientowal sie w sprawach
    telekomunikacyjno-informatycznych itp.

  • 4. Data: 2003-02-26 14:59:50
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    .

    > Chodzi o to by byl chociaz mlody umyslem. Orientowal sie w sprawach
    > telekomunikacyjno-informatycznych itp.

    Jasna sprawa - żartowałem ino ;-)

    Depi.

    PS. Ja to stołeczny jestem więc Ci nie pomogę.