  • 1. Data: 2003-02-25 14:16:09
    Temat: Palenie w pracy
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Mozna palic w zakladzie pracy, czy nie? A jezeli nie,
    to dlaczego? I jak wyglada to sprawa w specyficznym
    zakladzie pracy, takim jak szkola publiczna.

    --
    Michal Letowski
    m...@p...com

  • 2. Data: 2003-02-25 14:24:12
    Temat: Re: Palenie w pracy
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Mozna palic w zakladzie pracy, czy nie? A jezeli nie,
    > to dlaczego? I jak wyglada to sprawa w specyficznym
    > zakladzie pracy, takim jak szkola publiczna.

    Nie wolno poza miejscami wyznaczonymi spełniającymi określone wymogi
    (nie mam pod ręką artykułów)

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2003-02-25 16:10:02
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

    > Nie wolno poza miejscami wyznaczonymi spełniającymi określone wymogi
    > (nie mam pod ręką artykułów)

    A w szkole? Bo kiedys obilo mi sie o uszy, ze w szkolach
    w ogole nie mozna palic - niestety, nie pamietam, skad to
    skojarzenie.

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2003-02-25 16:52:03
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Uzytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisal w wiadomosci

    > W mojej szkole ( tyle tylko ze to jest wyzsza uczelnia ) zgodnie z
    > zarzadzeniem rektora nie wolno palic we wszystkich budynkach.

    A na jakiej podstawie rektor wydal takie zarzadzenie?
    Chociaz nie, uczelnie sa "eksterytorialne", wiec moze mogl...

    Michal Letowski

  • 5. Data: 2003-02-25 17:45:49
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

  • 6. Data: 2003-02-25 18:24:50
    Od: Grzegorz 'Pucek' Pączek <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl>

    Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    treści:

    > Mozna palic w zakladzie pracy, czy nie? A jezeli nie,
    > to dlaczego? I jak wyglada to sprawa w specyficznym
    > zakladzie pracy, takim jak szkola publiczna.

    W mojej szkole wydzielone zostało specjalne pomieszczenie dla nauczycieli
    palących. Z tą różnicą, że jest to gimnazjum, a nie uczelnia.

    --
    Grzegorz 'Pucek' Pączek
    UIN 127057845 | GG 837440

  • 7. Data: 2003-02-25 18:31:13
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Grzegorz 'Pucek' Pączek" <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b3gcdc$k9i$1@inews.gazeta.pl...
    > Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    > treści:

    Wiesz, zmien sobie generator napisow, bo ten powyzej niezbyt mi sie podoba.

    Michal Letowski

  • 8. Data: 2003-02-25 18:59:16
    Od: Grzegorz 'Pucek' Pączek <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl>

    Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    treści:

    > Wiesz, zmien sobie generator napisow, bo ten powyzej niezbyt mi sie
    > podoba.

    Przykro mi.

  • 9. Data: 2003-02-25 20:04:10
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Grzegorz 'Pucek' Pączek" <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b3gedu$p9o$1@inews.gazeta.pl...
    > Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    > treści:

    > Przykro mi.

    Robi sie z tego off-topic, ale gdybym ja napisal, ze swoj wywod
    przeprowadzasz ku chwale swego towarzysza z NSDAP Adolfa Hitlera,
    to tez chyba byloby Ci przykro? Nie mam nic wspolnego z komunistami,
    Stalinem i partiami politycznymi i nie zycze sobie ogladac swojego
    nazwiska i imienia w takim kontekscie.

    Michal Letowski

  • 10. Data: 2003-02-25 20:18:20
    Od: Grzegorz 'Pucek' Pączek <gpaczek(usunzeto)@gazeta.pl>

    Towarzysz Michal Letowski napisał tekst ku chwale towarzysza Stalina, o
    treści (ta wrotka jest oczywistym żartem i nie ma na celu urażenie osoby
    cytowanej):

> [...]
    > to tez chyba byloby Ci przykro? Nie mam nic wspolnego z komunistami,
    > Stalinem i partiami politycznymi i nie zycze sobie ogladac swojego

    Przepraszam, jeślim uraziłem. Nigdy Pana nie utożsamiałem z partiami
    komunistycznymi, nie chciałem też rozpowszechniać takiej informacji. Ta
    wrotka to ewidentny żart, więc proszę sie uspokoić. Nikt Pana o nic nie
    oskarża.