  • 1. Data: 2003-02-25 14:05:29
    Temat: Urlop wychowawczy - nietrywialnie
    Od: "MS" <m...@N...gazeta.pl>

    Drodzy grupowicze,
    Rozwazam pojscie na urlop wychowawczy. Opisze moja sytuacje:
    Pracuje na caly etat w firmie X.
    Pracuje na 1/4 etatu w firmie Y.
    Jestem wspolwlascicielem firmy Y.
    Zona pracuje w firmie Z, na caly etat,
    po urlopie macierzynskim chce wrocic do pracy na 1/2 etatu.

    1 Czy mam prawo do urlopu wychowawczego w firmie X.?
    2 Jaki wplym na moj urlop wychowawczy ma zmiana wymiaru zatrudnienia
    mojej zony.?
    3 Czy moge byc w dalszym ciagu zatrudniony w firmie Y,
    czy moge tam zwiekszyc wymiar etatu na wiekszy,
    czy moge w czasie urlopu wychowawczego moge posiadac udzialy w spolce z oo
    wydawac sobie umowy zlececenia i w ten sposob zarabiac na zycie?
    4 Czy pracodawca moze odmowic udzielenia urlopu wychowawczego

    Pozdrawiam
    Mlody Ojciec