  • 1. Data: 2003-02-25 13:53:26
    Temat: zażalenie na organ policji - gdzie składać?
    Od: d...@p...onet.pl

    W związku z wypadkiem mam poważne zastrzeżenia do pracy policji , która
    przybyła na miejsce zdarzenia. Sprawę badała miejscowa prokuratura i policja.
    Gdzie takie zażalenie powinnam złożyć?

  • 2. Data: 2003-02-25 15:33:01
    Temat: Re: zażalenie na organ policji - gdzie składać?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > W związku z wypadkiem mam poważne zastrzeżenia do pracy policji , która
    > przybyła na miejsce zdarzenia. Sprawę badała miejscowa prokuratura i
    policja.
    > Gdzie takie zażalenie powinnam złożyć?

    Żeby odpowiedzieć precyzyjnie na twoje pytanie musisz podać więcej
    szczegółów. Najlepiej opisz sytuację, która ciebie zbulwersowała.

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-02-26 07:30:34
    Od: d...@p...onet.pl

    Doszło do tragicznej śmieci młodego chłopca. Umówili sie (podobno we dwójkę) że
    wypija wino. chłopiec został znaleziony bez górnej części ubrania a
    prawdopodobna przyczyna smierci - wychłodzenie. Dalsze badania w toku. Miejsce
    zdarzenia (to było juz noc, ok 10, zostło niezabezopieczone,) na drugi dzień
    dopiero po zgłoszeniu faktu przez rodzine, (zglosilismy rano, przyjechali po
    południu, ok 1godz) znalazły się dopiero ubrania chłopca, i dwa kartony po
    winie relacje chłopca który przezył sa sprzeczne-na poczatku mówił że było ich
    więcej, potem stwierdził że tylko we dwóch.
    Sparwa nie daje mi spokoju o tyle, że z uwagi iż ta tragedia dotknęła mnie
    osobiście i sama wolałabym żeby to był nieszczęsliwy wypadek, ale boli mnie
    fakt że takie założenie policja przyjęła na poczatku badając tą sprawę.
    Fakt, że w ten sposób zostało zostawione miejsce tragedii - nie daje mi spokoju.

  • 4. Data: 2003-02-26 08:09:39
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Organem bezpośrednio nadzorującym śledztwo jest prokura rejonowa i tam
    powinnaś złożyć skargę na postępowanie policji z powiadomieniem komendanta
    jednostki policji której funkcjonariusze zaniedbali swoje obowiązki. Dobrze
    jest również powiadomić instancję wyższą o całym zajściu to jest Komendanta
    Głównego Policji wtedy skierują twoją sprawę do odpowiedniego pionu.

    Stan_Z

  • 5. Data: 2003-02-26 11:59:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

  • 6. Data: 2003-02-26 12:01:20
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Doszło do tragicznej śmieci młodego chłopca. Umówili sie (podobno we
    dwójkę) że
    > wypija wino. chłopiec został znaleziony

    Kto znalazł? Kiedy? Kto zgłosił policji?

> [...]
    drugi dzień
    > dopiero po zgłoszeniu faktu przez rodzine, (zglosilismy rano, przyjechali

    Kto miał zabezpieczyć miejsce w nocy jeśli zgłoszono dopiero rano??

    Leszek

  • 7. Data: 2003-02-26 13:13:45
    Od: d...@p...onet.pl

    > Kto miał zabezpieczyć miejsce w nocy jeśli zgłoszono dopiero rano??
    >

    > Leszek

    Leszku - kpisz sobie??
    na miejscu, zaraz jak wezwano pomoc.. gdy lekarz stwoerdził zgon przyjechała
    policja, a prokurator udał się z technikami na miejsce! dziiwne że podstawowych
    dowodów nie zauważyli? a skad możemy wiedzieć co się działo tam przez całą noc?
    rano mój mąż pojechał na miejsce i widząc to, co tam zostało zgłosił RANO na
    posterunek, przyjechali... po dwunastej, pisałam juz o tym. aha jeszcze jedno ,
    sekcja zwłok była przeprowadzana zupełnie w innym miescie, dostaliśmy pismo że
    wyniki ustalające przyczyne śmierci będą wiadome za miesiąc, własnie się
    dowiedzieliśmy w prokuraturze, że sprawa zostanie przedłużona.. nie ma
    wyników.. przeraża mnie fakt że to jednak nie był nieszczęśliwy wypadek.

  • 8. Data: 2003-02-26 14:20:26
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Kto miał zabezpieczyć miejsce w nocy jeśli zgłoszono dopiero rano??
    >

    > Leszek

    Odnosze wrażenie że twoje dwa posty w temacie zostały napisane na bani albo
    przy mocnym kacu i to nie koniecznie moralnym. W rachubę wchodziło by
    również zmęczenie. Tylko ciekawe po czym?

  • 9. Data: 2003-02-27 12:19:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odnosze wrażenie że twoje dwa posty w temacie zostały napisane na bani
    albo
    > przy mocnym kacu i to nie koniecznie moralnym. W rachubę wchodziło by
    > również zmęczenie. Tylko ciekawe po czym?

    Jeden "poleciał" omyłkowo.A drugi z powodu niejasnego opisu.

[...]

    Z tego opisu nie wynika:kto zgłosił? kiedy? i dlatego dopytałem.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2003-02-27 12:20:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Leszku - kpisz sobie??

    A czy idzisz moim poście kpinę? Po prostu mało precyzyjnie opisałaś
    zdarzenie.

    Pozdr
    Leszek