  • 1. Data: 2003-02-25 13:47:42
    Temat: Aplikacja Kuratorska
    Od: "Kozet" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Co wiecie o aplikacjach kuratorskich?? Jak się na nią dostać, co lepiej
    wygląda w CV. Gdzie teraz muszę popracować - wolontariat -abym była
    wiarygodna na rozmowie w sprawie takiej aplikacji.
    Jestem dopiero na 2 roku studiów ale zanim skończe przydałoby się mieć czym
    potwierdzić moje chęci.
    Co mi doradzicie??Gdzie mogę znaleźć taką praktykę. Jestem z Warszawy.

    Pozdrawiam Serdecznie
    Ewa
    e...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-11-22 09:46:55
    Temat: Re: Aplikacja Kuratorska
    Od: "ana" <k...@o...pl>

> [...]
    > potwierdzić moje chęci.
    > Co mi doradzicie??Gdzie mogę znaleźć taką praktykę. Jestem z Warszawy.

    kkk

  • 3. Data: 2004-11-30 20:39:00
    Od: "sandra" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ana" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    pomoze rozmowa z kuratorami zawodowymi dyżurujacymi w siedzibach sądów

    Sandra