eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMichalkiewicz skazany zaocznie na 200 tys/dowiedzial sie o sprawie po wyczyszczeniu kont › Re: Michalkiewicz skazany zaocznie na 200 tys/dowiedzial sie o sprawie po wyczyszczeniu kont
  • Data: 2019-12-02 20:25:15
    Temat: Re: Michalkiewicz skazany zaocznie na 200 tys/dowiedzial sie o sprawie po wyczyszczeniu kont
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    o...@g...com pisze:

    > Tłusta Welman pół bańki odszkodowania za tłiterowy wpis,
    > 150 tysi za pomówienie. Prawdziwa ameryka!

    Jesteś pewny?

    Mi się wydaje że wyrok zaoczny Wellman v. Piekara miał sowicie
    wynagrodzić Gazetę Wyborczą (wydawca Agora S.A.) za bardzo szerokie
    rozpowszechnienie na swoich łamach "zniesławienia" Wellman przez Piekarę
    dokonanego gdzie indziej. AFAIR Te prawie pół milion to były koszty
    reklam/przeprosin _głównie_ w periodykach spółki Agora S.A..
    Z tego co słabo pamiętam Piekara dostał prawo do apelacji ale i tak był
    w plecy o koszty postępowania zaocznego przed niezawisłym sądem (6_000?).

    Na grupie _prawo_ powinniśmy się uczyć od najlepszych jak bardzo dobrze
    zarobić na rozpropagowywaniu "zniesławień", nieprawdaż?

    --
    A. Filip