  • 1. Data: 2011-11-18 14:27:15
    Temat: Miasto sieje propagandę o tym, że należy się meldować.
    Od: Komuch <k...@g...com>

    Witam,

    Ostatnio widzę na każdym kroku jakieś ulotki wydane przez miasto z
    informacją, że pobyt powyżej ileśtam w danym miejscu należy zgłosić
    poprzez stały lub tymczasowy meldunek.

    Co właściwie miasto z tego ma? Pomijając to, że jest to wymóg prawny ?
    Dlaczego tak im zależy, że aż propagandę sieją ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-18 14:30:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.11.2011 15:27, Komuch pisze:
    > Witam,
    >
    > Ostatnio widzę na każdym kroku jakieś ulotki wydane przez miasto z
    > informacją, że pobyt powyżej ileśtam w danym miejscu należy zgłosić
    > poprzez stały lub tymczasowy meldunek.

    Zgadza się.

    > Co właściwie miasto z tego ma? Pomijając to, że jest to wymóg prawny ?
    > Dlaczego tak im zależy, że aż propagandę sieją ?

    Podatki i dopłaty.

  • 3. Data: 2011-11-18 15:03:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/18/2011 8:27 AM, Komuch wrote:
> [...]
    >
    > Co właściwie miasto z tego ma? Pomijając to, że jest to wymóg prawny ?
    > Dlaczego tak im zależy, że aż propagandę sieją ?

    jakie miasto?

  • 4. Data: 2011-11-18 15:06:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

  • 5. Data: 2011-11-18 16:15:51
    Od: <s...@a...pl>

    > Podatki i dopłaty.

    A jakie dochody z podatków zależą od meldunku?

  • 6. Data: 2011-11-18 17:03:23
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-18 17:15, s...@a...pl pisze:

    > A jakie dochody z podatków zależą od meldunku?

    Nie każdemu chce się składać NIP-3 w miejscu _zamieszkania_. Meldując
    się automagicznie podsuwają kwity i przepisują Cię do lokalnego US.
    Chociaż mimo wszystko chodzi bardziej o dopłaty.
    Jakby ta propaganda była poparta możliwością załatwienia wymeldowania i
    zameldowania w jednym okienku w "nowym" mieście to miałaby sens.
    Niestety nadal trzeba się wymeldować osobiście w starym miejscu
    zameldowania co naprawdę utrudnia operację i zniechęca zainteresowanych.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 7. Data: 2011-11-18 17:30:37
    Temat: Re: Miasto sieje propagand? o tym, ?e nale?y si? meldowa?.
    Od: spp <s...@o...pl>

    > A jakie dochody z podatk?w zale?? od meldunku?

    Udział gminy i powiatu w podziale podatku PIT jest zależny m.in. od
    liczby mieszkańców (czytaj: zameldowanych).
    Szczegóły w ustawie o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-11-18 17:32:54
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Skoro pisze z IP zeto rzeszów to jak myślisz? :>

    A Ty jak myślisz?
    http://www.zetorzeszow.pl/centrala-osrodki-zeto-rzes
    zow.html
    Stawiasz na Krosno, Przemyśl czy może na Rzeszów? :->>>

    Piotr

  • 9. Data: 2011-11-18 17:33:33
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Skoro pisze z IP zeto rzeszów to jak myślisz? :>

    Moje zmienne IP stale wskazuje na Katowice, choć piszę ze Świdnicy... Może Netia
    ma tam centralę...

    boukun

  • 10. Data: 2011-11-18 18:10:33
    Od: Komuch <k...@g...com>

    W dniu 11-11-18 18:32, PiotRek pisze:
> [...]
    > http://www.zetorzeszow.pl/centrala-osrodki-zeto-rzes
    zow.html
    > Stawiasz na Krosno, Przemyśl czy może na Rzeszów? :->>>

    Rzeszów