  • 1. Data: 2006-03-31 07:53:17
    Temat: Maszt z urządzeniami Wi-Fi
    Od: "szorterek" <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Czy może ktoś z grupowiczów zna Dz.U w którym mowa o zwolnieniu pasma 2,4
    Ghz przy mocy 100mW z obowiązky wykonywania badań oddziaływania na
    środowisko, dokopałem się do Rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska
    itd Dz.U 107 z 20.08.1998r, ale on odnosi się telefonii komórkowej czyli
    stosunkowo durzych mocy emisyjnych.
    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2006-03-31 08:32:31
    Temat: Re: Maszt z urządzeniami Wi-Fi
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "szorterek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > środowisko, dokopałem się do Rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska
    > itd Dz.U 107 z 20.08.1998r, ale on odnosi się telefonii komórkowej czyli

    Znasz może jakikolwiek przepis nakładający obowiązek takich badań?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-03-31 08:47:57
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    wiadomości news:e0ipkk$afd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "szorterek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeżeli na dany zestaw odbiorczo-nadawczy-2.4 (wolne pasmo) Ghz masz certyfikat
    mozesz tego uzywac bez potrzeby jakichkolwiek innych badań