  • 1. Data: 2005-02-24 02:14:17
    Temat: Mandaty
    Od: Aniek <a...@w...pl>

    Jak wyglada sprawa z mandatami?
    Czy aby byl wazny, musi byc podpisany przez tego na czyje nazwisko jest
    wystawiony, czy moga go sobie ot tak poczta przyslac?
    Dzieki za wszelkie informacje.

    --
    pozdrawiam
    Aniek

  • 2. Data: 2005-02-24 17:23:08
    Temat: Re: Mandaty
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Aniek <a...@w...pl> napisał:

    >musi byc podpisany przez tego na czyje nazwisko jest wystawiony,
    Brak podpisu oznacza tylko brak zgody na jego przyjęcie.

    >czy moga go sobie ot tak poczta przyslac?
    Mandat zaoczny można wysłać przesyłka poleconą.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-02-24 18:54:36
    Od: Aniek <a...@w...pl>

    W wyniku stukania w klawisze przez 'Artur Golanski', dnia 2005-02-24
    18:23 ukazalo sie:

    > Brak podpisu oznacza tylko brak zgody na jego przyjęcie.

    No dobra, ale skoro nie podpisany, to tak jak bym go nie przyjal, zawsze
    przeciez ktos mogl podac moje dane, a jedynym dowodem na to, ze to
    wlasnie ja dostalem ten mandat i ze go przyjalem jest zlozony na nim moj
    wlasnoreczny podpis. Jest tak, czy sie myle?

    --
    Aniek

  • 4. Data: 2005-02-25 17:20:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Aniek <a...@w...pl> napisał:

    >ale skoro nie podpisany, to tak jak bym go nie przyjal,
    Przeciez to napisałem !
    Brak zgody na przyjecie MK oznacza sąd grodzki ;-)

    Artur Golański