  • 21. Data: 2004-01-21 09:57:08
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    "bosz" napisał

    > A mlodym ludziom nakazalbym chodzenie w kagancach i
    > i z rekami zawiazanymi z tylu
    > (bo ja sie ich zwycajnie boje,
    > a napewno sa grozniejsi od psow
    > wiecej ludzi rocznie ginie w wyniku
    > akcji mlodych ludzi niz w wyniku ataku psow).

    3 x TAK !!!!

  • 22. Data: 2004-01-21 10:21:05
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > A kto ma zżerać gówna zostawiane przez gołębie i inne ptactwo, kto ma
    > odcedzać i wypijać siki z rzek itd.

    Ptaki wala masowo zazwyczaj tam gdzie sie je dokarmia. Ich kalomocz zwykle
    nie jest dolegliwy w takim stopniu co psie odchody.

    A co do rzek. My biali ludzie, zamieszkujacy kontynent europejski i pare
    innych jakis czas temu przez nas skolonizowanych, juz od jakiegos czasu
    korzystamy (gorzej lub lepiej) z pewnego systemu roznych urzadzen, ktory sie
    nazywa OCZYSZCZALNIA.
    Najwyrazniej Ty o czyms takim nie slyszales. Az dziw bierze, ze znasz pismo,
    nas, cywilizowanych ludzi.

    > Przyroda z zasady nigdy nie będzie sterylna, więc daj se siana koleś.

    Gdzie Ty widzisz przyrode w betonowym pustkowiu miasta? ;]]]

    Pozwole sobie cos zacytowac, moze sie kiedys z tym spotkales: "Psy
    obowiazauja te same reguly wspolzycia co ludzi. Wolnosc jednych nie moze byc
    kosztem drugich"
    "Czym sie rozni gowno psie od gowna ludzkiego? A jakbym ja tak zaczal walic
    kupy po trawnikach, piaskownicach i podcieniach, arkadach, sadzac stolce na
    betonie i chodnikach, srac na skwerach?"

    > A jak idziesz po chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno nie
    > wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

    Nie wiem ja u Ciebie, ale u nas w cywilizowanym swiecie chodniki sluza do
    chodzenia po nich, a nie do uprawiania slalomu miedzy odchodami.

    --
    wsw

  • 23. Data: 2004-01-21 10:41:17
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik bosz napisał:

    > CZy ma to byc glos za prowadzeniem ludzi w kagancach ?

    Poniekąd:-)

    Pozwolicie,że zacytuje, bo moze nie wszyscy chodza do kina na polskie
    filmy (brak akcji jest...)
    Dla wymagajacych cytuje w calosci:

    "Wiosna., wychodza spod sniegu psie gowna. Tam gdzie ide - wszedzie psie
    gowna na betonie: gdzie okiem siegnac - ludzie z psami, jak u Brojgla.
    Wiec ja - z chustka przy nosie.
    Czy nie mozna tego zbierac po swoich ulubiencach?! Przeciez to zaraza!
    Czym sie rozni gownposc gowna psiego od ludzkiego?
    A jakbym tak zacząl walic kupy po trawnikach, w piaskownicach i
    podcieniach, arkadach; sadzac stolce na betonie, chodnikach, srac na
    skwerach?!"

    i jeszcze...

    "JA: No co pani?
    BABA ZE SRAJĄCYM PSEM: Co.
    JA: I co mi tu pani sra tu nim pod moim oknem?
    BZSP: To przeciez tylko pies tylko.
    JA: I co, ze pies?! - to ma mniej gowniane gowno od czlowieka?!
    BZSP: Spokojnie Bobik.
    JA: A jak ja bym tak nasral pod pani oknem pod pania?!
    Odchodza se jakby nic. Potem ona pokazuje mi z przeciwka kuku na muniu z
    balkonu na polpietrze. Wiec ja od razu lece tam, zsuwam spodnie i majty
    i tez se sram pod jej oknem. Baba wyglada, zrazu niedowierza ale ja sram
    w kucki.
    BZSP: Co pan?!
    JA: Sram jak pani pies. I czym sie rozni psie sranie od ludzkiego,
    ludzkie od psiego?!
    BZSP: Chyba ma pan cos z glową.
    JA: Z dupą. - podciagam spodnie. - Psy obowiazuje taka sama dyscyplina i
    reguly wspolzycia jak ludzi. Wolnosc jednych nie moze byc kosztem
    drugich. Przedadna milosc do zwierzat i dzieci jest uczuciem skierowanym
    przeciwko ludziom."

    i tyle...

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 24. Data: 2004-01-21 10:52:38
    Od: "Anzelmo" <a...@i...o2.pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > reguly wspolzycia jak ludzi. Wolnosc jednych nie moze byc kosztem
    > drugich. Przedadna milosc do zwierzat i dzieci jest uczuciem skierowanym

    Ależ te psie gówna pobudzają wyobraxnie ;-))

    Ja też podrawiam
    Anzelmo

  • 25. Data: 2004-01-21 10:59:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    [edymon] wrote:

> [...]
    >
    > "Wiosna., wychodza spod sniegu psie gowna. Tam gdzie ide - wszedzie psie
    > gowna na betonie: gdzie okiem siegnac - ludzie z psami, jak u Brojgla.

    jednak mimo wszystko ludzkie smierdzi bardziej - wiem,
    bo mi kolokiosku sraja i ludzie i psy.

    Boguslaw

  • 26. Data: 2004-01-21 11:02:41
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > jednak mimo wszystko ludzkie smierdzi bardziej - wiem,
    > bo mi kolokiosku sraja i ludzie i psy.

    Cóż, może w twoim środowisku sranie ludzi pod oknami innych ludzi to
    norma....

    W mojej okolicy póki co problemem są 'tylko' psy - i trzeba z tym walczyć,
    zanim problem eskaluje się do poziomu twoich slumsów.

  • 27. Data: 2004-01-21 11:02:50
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Psychik" napisał

    > jesli to Twoje golebie to Ty.
    A jeśli nie moje ?

    > jesli to Ty szczasz do rzeki, to rowniez Ty!
    A jeśli to nie ja szczam do rzeki ?

    > zeby Twoje dziecko nie wdepnelo w Twoje kupsko na srodku dywanu!
    Dziecko się umyje, dywan się upierze ...

  • 28. Data: 2004-01-21 11:17:34
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > A jeśli nie moje ?

    > A jeśli to nie ja szczam do rzeki ?

    > Dziecko się umyje, dywan się upierze ...

    Podsumowanie: srajmy wszedzie ile wlezie...
    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 29. Data: 2004-01-21 11:29:56
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał

    > Podsumowanie: srajmy wszedzie ile wlezie...

    Wszyscy umieją tylko podsumowywać ale jak pada konkretne pytanie, to
    odpowiedzi brak !

  • 30. Data: 2004-01-21 11:34:12
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał:

    > Wszyscy umieją tylko podsumowywać ale jak pada
    > konkretne pytanie, to
    > odpowiedzi brak !

    1. tak. w kagancu i na smyczy. jesli nie - moze byc mandat.
    2. jesli to nie Ty srasz na chodnik, szczasz do rzeki, a i golebie nie
    sa Twoje, to wine ponosi kto inny, ale wina jest...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448