  • 11. Data: 2004-01-21 09:25:11
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bulg3b$7cs$1@korweta.task.gda.pl...

    > Mądrala "Andrzej Lawa" wypocił

    > A kto ma zżerać gówna zostawiane przez gołębie i inne ptactwo, kto ma
    > odcedzać i wypijać siki z rzek itd.
    > Przyroda z zasady nigdy nie będzie sterylna, więc daj se siana koleś.

    od dzis pies ktorego kupie bedzie robil kupe w poblizu twego domu
    golebie bede mialy wyznaczony korytarz powietrzny nad praniem
    twojej kobiety, i teraz wypusc swoje 5letnie dziecko do piaskownicy
    pelnej kup i sikow ;-)

  • 12. Data: 2004-01-21 09:27:42
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > golebie bede mialy wyznaczony korytarz powietrzny nad praniem
    > twojej kobiety, i teraz wypusc swoje 5letnie dziecko do piaskownicy

    a piasek ma być wyparzony .... pozbawiony bakterii

    w przyrodzie można żyć i z przyrodą można współżyć
    kto myśli inaczej ...... czeka na betonową dżunglę .. i tam mu będzie dobrze

    kiedyś przecież ludzie nie robili takich głupot ... i żyli zdrowo ...
    jeszcze 30 lat temu

    pozdrawiam
    fart

  • 13. Data: 2004-01-21 09:30:29
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Pies nie czlowiek, ale swoje prawa ma..

    Masz rację......
    Pies, jako istota stojąca wyżej w rozwoju, niż człowiek,
    wie wiecej
    i człowiek obserwując psy powinien również się od nich uczyć

    niestety też bezpsowy

    pozdrawiam
    fart

  • 14. Data: 2004-01-21 09:30:51
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    fart wrote:

    > Popieram ...
    > pies też człowiek .. a nawet więcej !!!!!!

    Pies nie czlowiek, ale swoje prawa ma..
    ma tez swego opiekuna i ten TEZ powinen
    jakies prawa miec (oprocz obowiazkow)
    a jednym z nich powinno byc prawo do niedreczenia psa.

    Aktualnie bezpsowy...

    Boguslaw

  • 15. Data: 2004-01-21 09:32:33
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

> [...]
    >
    > A jak idziesz poi chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno nie
    > wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

    Przyjdziemy grupowo pod twoje okno i sie wysramy. A jak zapytasz co
    robimy to odpowiemy "sramy jak twoj pies". Pozdrowienia od "Świra".

    --
    Edytka, ktora hoduje kanarki, bo mało srają
    [edymon]

  • 16. Data: 2004-01-21 09:33:19
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Krzys wrote:

    [...]

    > takis madry?
    > wiec proponuje wejsc na moje osiedle, gdzie
    > po przejsciu 100m wieczorem zostaniesz obwachany i
    > oszczkeany przez conajmniej 6kundli i kilka rasowych pieskow,

    Takis moadry,

    przejdz sie w nocy przez pewne osiedla Howej Huty
    i jescze przyznaj sie ze kibicujesz Wisle Krakow...
    (albo zaprzecz..)

    > sprobuj nie zdradzic swojego przerazenia ktore pies
    > zapewne wyczuje,
    > wiec moze dasz sie pogrysc na ochotnika?

    Mieszasz...

    Boguslaw

  • 17. Data: 2004-01-21 09:34:43
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

    > A masz dzieci debilu?? :PPPPPPP

    A jak mam, to Ty możesz nie patrzeć pod nogi ?
    Czy mam, czy nie to gołębie będą ci srały na łeb !!!

    Pozdrawiam ojca dzieciom

    Tomek

  • 18. Data: 2004-01-21 09:37:48
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <e...@S...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjdziemy grupowo pod twoje okno i sie wysramy.

    Zapraszam i czekam niecierpliwie. To będzie lepsze niż FLASH MOB !!!

    Tomek

  • 19. Data: 2004-01-21 09:53:24
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    [edymon] wrote:

    > Przyjdziemy grupowo pod twoje okno i sie wysramy. A jak zapytasz co
    > robimy to odpowiemy "sramy jak twoj pies". Pozdrowienia od "Świra".

    CZy ma to byc glos za prowadzeniem ludzi w kagancach ?

    Boguslaw

  • 20. Data: 2004-01-21 09:53:55
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał:

    > A kto ma zżerać gówna zostawiane przez gołębie i inne ptactwo, kto ma
    > odcedzać i wypijać siki z rzek itd.

    jesli to Twoje golebie to Ty.
    jesli to Ty szczasz do rzeki, to rowniez Ty!

    > Przyroda z zasady nigdy nie będzie sterylna, więc daj se siana koleś.

    odwracasz kota ogonem... (to tak BTW ;-)

    > A jak idziesz poi chodniku, to po prostu patrz pod nogi, to w gówno
    > nie wdepniesz, a i nogi nie złamiesz jak będzie dziura.

    przy takim podejsciu, wkrotce zabraknie nieobesranych chodnikow i
    bezdziuratych ulic.

    zeby Twoje dziecko nie wdepnelo w Twoje kupsko na srodku dywanu!

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448