  • 11. Data: 2013-09-25 20:53:59
    Temat: Re: Mandat od GITD - jaka jest teraz procedura?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > Musi, to zrobić kupę.
    > GITD nie ma jeszcze boskiej mocy.
    > Można się wymigać i warto próbować.
    > Przydrożnym rozbójnikom - wała!

    drogowym rozbojnikom precz !

  • 12. Data: 2013-09-25 21:00:39
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-25 20:53, witek pisze:

    > drogowym rozbojnikom precz !

    Różnica jest taka, że drogowy rozbójnik staje się nim dopiero jak kogoś
    draśnie (spowoduje szkodę), a przydrożny - jak kogoś obrabuje. A pokaż
    mi takiego, który stoi choćby godzinę i nikogo nie obrabuje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-09-25 21:09:42
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-25 20:46, sqlwiel pisze:

    > Musi, to zrobić kupę.

    Niektórzy są tak zniewoleni że nawet nie zauważają tego.

    > GITD nie ma jeszcze boskiej mocy. Można się wymigać i warto
    > próbować. Przydrożnym rozbójnikom - wała!

    "Tworzymy mapę absurdalnych fotoradarów!"

    http://1sl.pl/7c

    http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/wiadomosci/news-tw
    orzymy-mape-absurdalnych-fotoradarow-czekamy-na-sygn
    aly-od,nId,1030607?utm_source=paste&utm_medium=paste
    &utm_campaign=other

    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2013-09-25 21:11:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > drogowym rozbojnikom precz !

    Masz materiał o rozbójnikach. O piratach.

    http://ttv.pl/archiwum/99843,policjanci-nie-potrafia
    -obslugiwac-radarow,1923.html

    Teraz jarzysz?

  • 15. Data: 2013-09-25 21:23:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 45 wrote:

    > Masz materiał o rozbójnikach. O piratach.
    >
    > http://ttv.pl/archiwum/99843,policjanci-nie-potrafia
    -obslugiwac-radarow,1923.html

    > Teraz jarzysz?

    To material reklamowy pisany na zamowienie.
    wrzuc jeszcze pare postów chetnie poczytam.
    aa, nie zapomnij sobie mierzyc cisnienia, zebys nie przekroczył
    granicznej wartosci.

  • 16. Data: 2013-09-25 21:43:23
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-25 21:23, witek pisze:

    -obslugiwac-radarow,1923.html

    > To material reklamowy pisany na zamowienie.

    Oczywiście.

    > wrzuc jeszcze pare postów chetnie poczytam.

    O piratach drogowych? Proszę bardzo.

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/438715,
    tak-straznicy-oszukuja-kierowcow-i-policje-brudna-me
    toda-wyszla-na-jaw.html

    > aa, nie zapomnij sobie mierzyc cisnienia, zebys nie przekroczył
    > granicznej wartosci.

    LOL Spoko :)