  • 1. Data: 2004-02-15 16:59:24
    Temat: Mandat i co dalej ?
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Witam.
    Mam takie oto pytanie. W sobotę dostałem mandat od straży miejskiej za złe
    parkowanie. W związku z tym chciałbym zapytać szanownych grupowiczów, jakie
    będą konsekwencje niezapłacenia tego mandatu. Jestem pełnoletni, studiuję,
    nie pracuję, samochód jest zarejstrowany na mojego ojca.
    Z góry dziękuję. Pozdrawiam.
    Marcin

  • 2. Data: 2004-02-15 17:07:49
    Temat: Re: Mandat i co dalej ?
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    > będą konsekwencje niezapłacenia tego mandatu. Jestem pełnoletni, studiuję,
    > nie pracuję, samochód jest zarejstrowany na mojego ojca.

    jezeli znalazles mandat za wycieraczka to w razie nie zaplacenia
    problemy bedzie mial wlasciciel pojazdu

    jak ja nie zaplacilem mandatu to po prostu US odciagnelo mi go od zwrotu
    podatku,
    a w drugim przypadku przyslali komornika

    pozdrawiam
    Bob

  • 3. Data: 2004-02-15 17:26:49
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 15 Feb 2004 17:59:24 +0100, Marcin napisał/napisała:
    > będą konsekwencje niezapłacenia tego mandatu. Jestem pełnoletni, studiuję,
    > nie pracuję, samochód jest zarejstrowany na mojego ojca.

    dostaniesz w dupsko i ojciec odciagnie Ci z kieszonkowego :]]

    Ps. skoro jestes pelnoletni powinienes brac odpowiedzialnosc za swoje czyny
    i.. zaplacic :P

    --
    *it's much better to fuck without love than to be in love and not fucking*
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-02-15 17:38:15
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Po pierwsze za duży jestem żeby dostać w dupsko. Po drugie staram się brać
    odpowiedzialność za swoje czyny i wydaje mi się że całkiem nieźle mi to
    idzie. Natomiast ulubionym zajęciem panów ze straży miejskiej jest
    zakładanie kleszczy na koła. Przynajmniej u nas niczym innym się nie
    zajmują. I tak nie zamierzam im zapłacić. Mandat jest wypisany na mnie.
    Pytałem tylko co dalej ? Naślą na mnie komornika ? I co mi zabierze, skoro
    nic tak naprawdę nie jest moje ?
    Marcin

  • 5. Data: 2004-02-15 18:40:18
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sun, 15 Feb 2004 18:38:15 +0100, Marcin napisał/napisała:
    > Pytałem tylko co dalej ? Naślą na mnie komornika ? I co mi zabierze, skoro
    > nic tak naprawdę nie jest moje ?

    skoro sie nie zgadzasz z mandatem to sie odwoluj :)
    Jakby mi wlepili mandat za niewinnosc to bym tak zrobil..

  • 6. Data: 2004-02-15 19:55:58
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Czy ja mówiłem że to mandat za niewinność? Stałem w miejscu, w którym stać
    nie powinienem. Co prawda zawsze tam stawałem, ale w sobotę postawili zakaz.
    Wcześniej go nie było. Chodzi mi o to czy mogą w jakiś sposób wyciągnąć ode
    mnie kasę? Dostałem już kilka mandatów w życiu. Ale od policji, im płaciłem,
    ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno
    odpowiedzieć na jedno proste pytanie?
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2004-02-15 20:13:55
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Marcin wrote:
> [...]
    > mnie kasę? Dostałem już kilka mandatów w życiu. Ale od policji, im płaciłem,
    > ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno

    Nie ma różnicy pomiędzy mandatem wystawionym przez Policję i przez Straż
    Miejską. I jedno i drugie ściąga się tak samo.

    No i nie ma się co irytować, że nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie.
    Dostajesz to za co płacisz, a skoro nic nie płacisz, to nie ma
    gwarancji, że coś dostaniesz i że to co dostaniesz będzie cokolwiek
    warte ;-).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    They say that God is everywhere, and yet we always think of Him as

  • 8. Data: 2004-02-15 20:21:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Z punktu widzenia skutków płacenia lub sposobu ściągnięcia mandat Straży
    Miejskiej nie różni się radykalnie od mandatu Policji.

  • 9. Data: 2004-02-15 20:32:48
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

> [...]
    płaciłem,
    > ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno

    dlaczego nie chcesz zaplacic skoro mandat sie nalezal ?

    jezeli pracujesz to potraca ci z pensji (US wysle pisemko
    do zakaldu pracy), jezeli bedziesz mial odliczenie podatkowe
    to z niego ci potraca
    nie ma znaczenia czy mandat od Policji, Strazy Miejskiej czy Lesniczego
    MANDAT jest mandat

    urzad skarbowy dziala w RP b.skutecznie, trzeba im to przyznac,
    a jezeli uczysz sie i jestes na utrzymaniu rodzicow, to oni beda musieli
    zaplacic za synalka, ktory parkuje gdzie popadnie

    pozdrawiam
    Bob

    p.s.
    tez kiedys nie zaplacilem mandatu, myslac co mi zrobia............i zrobili
    jak poszedlem do pracy i zrobilem rozliczenie podatkowe to US sobie
    o mnie przypomnial i potracil mandat + koszty

    dlatego jezeli mandat nie jest wysoki to zaplac i juz
    (nie bedziesz mial problemow pozniej),
    natomiast jezeli kwestionowales jego zasadnosc to nie nalezalo go brac
    wtedy sprawa do sadu i tam bys sie tlumaczyl, moze by orzekli ze nie
    byles winny

  • 10. Data: 2004-02-15 20:51:03
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Marcin" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    płaciłem,
    > ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno

    Mimo twoich zapewnien, że jesteś dorosły, to rozum zostaje ewidentnie w
    tyle.