  • 21. Data: 2004-02-16 16:03:32
    Temat: Re: Mandat i co dalej ?
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > krasc a zalegac to nie to samo. a szczegolnie jesli mowimy o zaleganiu
    > za czynsz. ja bym rodziny z dziecmi nie wyrzucil na bruk. przyjmujac
    lokatorow
    > godzisz sie na ryzyko powstania opoznienia platnosci. ryzyko wliczone w
    ten
    > typ biznesu.

    Owszem, niemniej jest pewna różnica między _opóźnieniem_ a całkowitym
    brakiem płatności. Ja nie mówię o sytuacji, kiedy ktoś płaci po czasie, lecz
    o osobnikach nie płacących wcale.

    > zaleglosc za czynsz trudno porownac do czegokolwiek bo dach nad glowa
    takze
    > trudno porownac do czegos innego. uwazam, ze zapedzasz sie za bardzo w
    swoim
    > radykalizmie albo brak ci wyobrazni lub wrazliwosci spolecznej.

    Wrazliwosci spolecznej zdecydowanie, bo za nic nie moge pojac jak to jest ze
    ja na wypłatę musze cały miesiac pracowac, a sa osobnicy lezacy ten miesiac
    przed telewizorem a tak czy siak pieniadze dostaja (z moich nota bene
    podatkow).

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-02-16 17:50:05
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > ja na wypłatę musze cały miesiac pracowac, a sa osobnicy lezacy ten miesiac
    > przed telewizorem a tak czy siak pieniadze dostaja (z moich nota bene

    hehe. z moich tez :) nie jestem za karmieniem darmozjadow. najwazniejsze, aby
    nie popadac w skrajnosci, prawda? rozumiem twoje oburzenie bo i mnie przeraza
    mysl, ze z moich podatkow placi sie darmozjadom. w bloku gdzie miaszkaja moi
    rodzice mieszka pijaczek, ktoremu mops doplaca do czynszu... on nie pracuje
    i nie ma zamiaru. takiego bym wyrzucil bez zastanowienia a mieszkanie komunalne
    przydzielil samotnej matce z dziecmi.
    pozdr
    marcin

  • 23. Data: 2004-02-16 19:00:43
    Od: "Marcin" <t...@t...pl>

    > Nie, są po prostu zwykłymi złodziejami i dziwię się, że tak rzadko
    > eksmituje sie takich na bruk.

    Nie pluj jadem bo Ciebie ktos opluje.

    Marcin

  • 24. Data: 2004-02-16 19:02:53
    Od: "Marcin" <t...@t...pl>

> [...]
    > ze ja na wypłatę musze cały miesiac pracowac, a sa osobnicy lezacy ten
    > miesiac przed telewizorem a tak czy siak pieniadze dostaja (z moich nota

    I rozumu tez brak. I dlatego jestes tylko kanarem, tam nie trzeba miec
    rozumu.

    --
    Wyrazy wspolczucia

    Marcin

  • 25. Data: 2004-02-16 19:08:38
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > I rozumu tez brak. I dlatego jestes tylko kanarem, tam nie trzeba miec
    > rozumu.

    Pałuj się idioto. Plonk

  • 26. Data: 2004-02-16 20:48:41
    Od: Koju <m...@p...onet.pl>

    a czy aby w tym kraju to nie jest tak, ze to nie niewinnosc a wine sie
    udowadnia?

    niech mu udowodnia ze tam stal... jak jest blokada to OK, ale bez
    blokady...sam nie wiem

    Pomijam tu kwestie moralne.

    PS
    kumpel ma 18-20 niezaplaconych mandatow i nikt ANI razu u niego nie
    byl...od poczatku istnienia parkometrow...

  • 27. Data: 2004-02-17 08:38:34
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Marcin" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > I rozumu tez brak. I dlatego jestes tylko kanarem, tam nie trzeba miec
    > rozumu.

    Tobie brakuje i rozumu i dobrego wychowania. Mama wie??

    Leszek

  • 28. Data: 2004-02-17 21:50:33
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Koju wrote:
    > kumpel ma 18-20 niezaplaconych mandatow i nikt ANI razu u niego nie
    > byl...od poczatku istnienia parkometrow...

    na pewno mandatów?

    KG