  • 1. Data: 2004-02-15 12:16:41
    Temat: Skradzione mienie osobiste w pracy a odszkodowanie ?
    Od: "Krzysztof Anielak" <k...@p...onet.pl>

    Czy pracownik może dochodzić odszkodowania od pracodawcy za skradzione z
    jego szafki osobistej (w zakładzie pracy) mienie?

  • 2. Data: 2004-02-15 15:32:19
    Od: "Piter" <p...@a...pl>

    owszem może pod warunkiem że skradzione mienie pozostawało w zwiążku z
    waukonywaną pracą. A więć gdy zaginęły rzeczy typowe takie jak płaszcz,
    buty. Jeśli przyniosłeś np. drogocenny brylant to pracodawca nie ponosi
    odpowiedzilaności za zaginioną rzecz

    Piotr
    Użytkownik "Krzysztof Anielak" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0novf$ctr$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-02-15 18:57:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piter" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > waukonywaną pracą. A więć gdy zaginęły rzeczy typowe takie jak płaszcz,
    > buty. Jeśli przyniosłeś np. drogocenny brylant to pracodawca nie ponosi

    Z ciekawości, jakbyś rzucił artykułem. Wydaje mi się, ze masz rację.