    From: "Bob" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat i co dalej ?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 21:32:48 +0100

    > Czy ja mówiłem że to mandat za niewinność? Stałem w miejscu, w którym stać
    > nie powinienem. Co prawda zawsze tam stawałem, ale w sobotę postawili
    zakaz.
    > Wcześniej go nie było. Chodzi mi o to czy mogą w jakiś sposób wyciągnąć
    ode
    > mnie kasę? Dostałem już kilka mandatów w życiu. Ale od policji, im
    płaciłem,
    > ale straży miejskim nie mam najmniejszego zamiaru. Czy tak trudno
    > odpowiedzieć na jedno proste pytanie?
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    dlaczego nie chcesz zaplacic skoro mandat sie nalezal ?

    jezeli pracujesz to potraca ci z pensji (US wysle pisemko
    do zakaldu pracy), jezeli bedziesz mial odliczenie podatkowe
    to z niego ci potraca
    nie ma znaczenia czy mandat od Policji, Strazy Miejskiej czy Lesniczego
    MANDAT jest mandat

    urzad skarbowy dziala w RP b.skutecznie, trzeba im to przyznac,
    a jezeli uczysz sie i jestes na utrzymaniu rodzicow, to oni beda musieli
    zaplacic za synalka, ktory parkuje gdzie popadnie

    pozdrawiam
    Bob

    p.s.
    tez kiedys nie zaplacilem mandatu, myslac co mi zrobia............i zrobili
    jak poszedlem do pracy i zrobilem rozliczenie podatkowe to US sobie
    o mnie przypomnial i potracil mandat + koszty

    dlatego jezeli mandat nie jest wysoki to zaplac i juz
    (nie bedziesz mial problemow pozniej),
    natomiast jezeli kwestionowales jego zasadnosc to nie nalezalo go brac
    wtedy sprawa do sadu i tam bys sie tlumaczyl, moze by orzekli ze nie
    byles winny