  • 11. Data: 2006-02-06 14:31:36
    Temat: Re: Mandat...
    Od: "am" <g...@v...pl>

    > Ulega, abo co ?

    no bo nie mam zamiaru tego płacić, zresztą nie mam z czego... i chce sie
    dowiedziec czy cos z tego powodu mi grozi, czy po prostu umoza to, czy ulegnie
    to przedawnieniu...

  • 12. Data: 2006-02-06 14:46:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    am napisał(a):

    > no bo nie mam zamiaru tego płacić,

    Trzebabylo nie przyjac mandatu.

    To nie jest pl.soc.prawo.doradztwo.dla.wyludzaczy.i.oszustow

    > dowiedziec czy cos z tego powodu mi grozi, czy po prostu umoza to, czy ulegnie
    > to przedawnieniu...

    Sciagna z Ciebie ... gwarantuje. Poborcy skarbowi maja to do
    siebie, ze nie przejmuja sie kosztami ... potrafia wywalic ca
    100 PLN kosztow na sciagniecie 20 ... nie stresuj sie.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 13. Data: 2006-02-06 16:47:16
    Od: "am" <g...@v...pl>

> [...]
    > siebie, ze nie przejmuja sie kosztami ... potrafia wywalic ca
    > 100 PLN kosztow na sciagniecie 20 ... nie stresuj sie.

    no to mam rozumiec ze jesli skoncze studia za 4 lata to beda tyle czekac? no
    bo jak maja sciagnac skoro nic nie mam? ;/

  • 14. Data: 2006-02-06 16:56:43
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    am napisał(a):

    > no to mam rozumiec ze jesli skoncze studia za 4 lata to beda tyle czekac? no
    > bo jak maja sciagnac skoro nic nie mam? ;/

    Nic nie masz ?
    A pozostali domownicy mają na wszystko faktury, żeby
    udokumentować, że to akurat ich a nie twoje ?

    A od nakazu - przez 10 lat nie będziesz pracować legalnie ?

  • 15. Data: 2006-02-06 16:59:43
    Od: "am" <g...@v...pl>

> [...]
    > udokumentować, że to akurat ich a nie twoje ?
    >
    > A od nakazu - przez 10 lat nie będziesz pracować legalnie ?

    ;]
    hmm czyli lepiej zaplacic ...

  • 16. Data: 2006-02-06 17:05:27
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    am napisał(a):

    > ;]
    > hmm czyli lepiej zaplacic ...

    Tak ... bo tak czy siak skarbowe raczej zapłacisz (byt łatwy do
    namierzenia jesteś w przyp. podjęcia legalnej pracy) ...

    Jak zapłacisz szybciej - państwo wygeneruje mniejsze koszty
    postępowania, będzie pogatsze ... zarazem, ty będziesz miał o
    jedną dziurę o średnicy 3 mm na drodze krajowej mniej.

  • 17. Data: 2006-02-07 00:05:16
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > Nic nie masz ?
    > A pozostali domownicy mają na wszystko faktury, żeby udokumentować, że to
    > akurat ich a nie twoje ?

    momencik, czy prawo pozwala na żądanie od domowników faktur na wszystko? :>

    > A od nakazu - przez 10 lat nie będziesz pracować legalnie ?

    no a jeśli (ze względu na załóżmy rosnące bezrobocie) faktycznie nie
    podejmie tej legalnej pracy? :>

    i czy przedawnienie nie następuje po 3 latach?? :>

    Pozdrawiam
    Joanna

  • 18. Data: 2006-02-07 01:10:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Joanna <janna3445 wrote:

    > momencik, czy prawo pozwala na żądanie od domowników faktur na wszystko? :>
    Akurat jeśli chodzi o komornika, to właśnie tak to działa.
    Zabierze wszystko, a potem ty musisz udowadniać, że to jednak twoje.
    A jak to zrobić najprościej. Pokazać fakturę, że ten telewizor to jednak
    twój.

    Na granicy prawa, albo to co możesz to się możesz tylko i wyłącznie
    poskarżyć na działanie komornika.

    > i czy przedawnienie nie następuje po 3 latach?? :>

    Jak już sprawa wyląduje u komornika to niestety po 10, a jeśli dłużnik
    przed tym terminem znowu pójdzie do komornika, to kolejne 10 i tak bez
    końca.

  • 19. Data: 2006-02-07 07:52:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > Jak już sprawa wyląduje u komornika to niestety po 10, a jeśli dłużnik
    > przed tym terminem znowu pójdzie do komornika, to kolejne 10 i tak bez
    > końca.

    tyle że mowa było o mandacie, a tam jednak 3 lata
    i raczej nie komornik

    KG

  • 20. Data: 2006-02-08 23:23:05
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

> [...]
    > twój.
    >
    > Na granicy prawa, albo to co możesz to się możesz tylko i wyłącznie

    zaraz zaraz a jeżeli mieszkanie w którym mieszkam nie jest moje, to ON SE
    MOŻE PO PROSTU WEJŚĆ I ZABRAĆ, A KTOŚ MA MU UDOWADNIAĆ ZE TO JEST JEGO, OOO
    NIEDOCZEKANIE, TO CHYBA SZYBCIEJ BYM KARABIN WYCIĄGNĘŁA SPOD PODUCHY I
    ZACZĘŁA STRZELAĆ :)