  • 1. Data: 2004-05-12 07:53:29
    Temat: Mam już wyrok zaoczny Sadu Pracy i co dalej
    Od: p...@p...onet.pl

    Wczoraj otrzymałem wyrok zaoczny w mojej sprawie, zasadzajacy zalegle
    wynagrodzenie od mojego pracodawcy (Sp. z o.o.) jest jużna nim naniesiona
    klauzula wykonalności.

    Co teraz mam zrobić ?

  • 2. Data: 2004-05-12 08:05:21
    Temat: Re: Mam już wyrok zaoczny Sadu Pracy i co dalej
    Od: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>

    > Wczoraj otrzymałem wyrok zaoczny w mojej sprawie, zasadzajacy zalegle
    > wynagrodzenie od mojego pracodawcy (Sp. z o.o.) jest jużna nim naniesiona
    > klauzula wykonalności.
    > Co teraz mam zrobić ?

    Twoj były pracodawca m 2 tyg na wniesienie zarzutu , jesli tego nie zrobi i
    nie wyplaci Ci kaski to niestety postepowanie komornicze
    Ja wlasnie zakonczylem wojne

    W sierpniu 2003 zlozylem pozew, 06.01.04 sprawa . Wyrok zaoczny z klauzula
    nattychmiastowej wykonalnosc. Kasa na koncie od komornika 05.05.2004
    Do tego zalego mi jeszcze z wystawieniem poprawnego swiadectwa pracy, i ja
    z kolei nie wiem co dalej. Na moj nos to juz KK, niestosowanie sie do
    postanowien sadu, ale to moj nos nie prawniczy.

    J.

  • 3. Data: 2004-05-12 08:47:10
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > z kolei nie wiem co dalej. Na moj nos to juz KK, niestosowanie sie do
    > postanowien sadu, ale to moj nos nie prawniczy.

    Powiedz mi proszę jak z komornikiem ?
    Pisałeś wniosek o wszczecie postepowania egzekucyjnego, wskazywales nr
    rachunkow bankowych czy cos jeszcze ?

  • 4. Data: 2004-05-12 16:20:16
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Jocker Clio 1,4 wrote:

> [...]
    > z kolei nie wiem co dalej. Na moj nos to juz KK, niestosowanie sie do
    > postanowien sadu, ale to moj nos nie prawniczy.

    przysługuje skarga do sądu pracy.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl