  • 1. Data: 2004-05-12 07:58:23
    Temat: Pytanko pozyczka
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Dzien Dobry

    Mam takie pytanie. Pozyczylam ponad 2 lata temu 1000 $ kolezance.
    Po jakims czasie udalo mi sie odzyskac, wieksza czesc, jednak
    od jakiegos roku nie moge sie doprosic o reszte. Ciagle zwodzenie,
    itp. Nie zawarlismy zadnej umowy. Sa tylko swiadkowie, ktorzy wiedza
    o calej sprawie. Czy moge wystapic na droge sadowa, bo innej mozliwosci,
    nie widze, czy raczej nie mam szans??

    Aga

  • 2. Data: 2004-05-12 08:37:39
    Temat: Re: Pytanko pozyczka
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp. Nie zawarlismy zadnej umowy. Sa tylko swiadkowie, ktorzy wiedza
    > o calej sprawie. Czy moge wystapic na droge sadowa, bo innej mozliwosci,

    czy masz jakiekolwiek pisemne potwierdzenie istnienia umowy? To może byc
    nawet widokówka z prośbą o przedłużenie terminu spłaty. Sami świadkowie przy
    pożyczkach przenoszących 2000 zł to będzie za mało.

    --
    FAlkenstein

  • 3. Data: 2004-05-12 22:28:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > czy masz jakiekolwiek pisemne potwierdzenie istnienia umowy? To może byc
    > nawet widokówka z prośbą o przedłużenie terminu spłaty. Sami świadkowie przy
    > pożyczkach przenoszących 2000 zł to będzie za mało.

    a nie 500?

    KG

  • 4. Data: 2004-05-13 07:43:55
    Od: Hanna<a...@w...pl>

    Napisz do niej pisemnko, w którym prosisz o opisanie przez dłużniczkę
    propozycję spłaty pozostałej kwoty, jak zamierza spłacić resztę.
    Odpisując uzna swój dług wobec Ciebie, oczywiście może nie odpisać.
    Wtedy napisz kolejny raz z zagrożeniem przekazania sprawy na drogę
    sądową. Pisma wysyłaj poleconym.PZDR

    -> http://usenet.pomocprawna.info