    From: "Jocker Clio 1,4" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mam już wyrok zaoczny Sadu Pracy i co dalej
    Date: Wed, 12 May 2004 10:05:21 +0200

    > Wczoraj otrzymałem wyrok zaoczny w mojej sprawie, zasadzajacy zalegle
    > wynagrodzenie od mojego pracodawcy (Sp. z o.o.) jest jużna nim naniesiona
    > klauzula wykonalności.
    > Co teraz mam zrobić ?

    Twoj były pracodawca m 2 tyg na wniesienie zarzutu , jesli tego nie zrobi i
    nie wyplaci Ci kaski to niestety postepowanie komornicze
    Ja wlasnie zakonczylem wojne

    W sierpniu 2003 zlozylem pozew, 06.01.04 sprawa . Wyrok zaoczny z klauzula
    nattychmiastowej wykonalnosc. Kasa na koncie od komornika 05.05.2004
    Do tego zalego mi jeszcze z wystawieniem poprawnego swiadectwa pracy, i ja
    z kolei nie wiem co dalej. Na moj nos to juz KK, niestosowanie sie do
    postanowien sadu, ale to moj nos nie prawniczy.

    J.